Märke/Modell?

utemoewbel

Ny medlem
Märke/Modell?
Tjenare, all cred till pinn om tråden för att köpa snowboard, Men nu är det såhär att jag bara undrar ifall någon av er har något lite mer specifikt att kunna nämna för mig, då jag inom kort ska köpa helt ny utrustning.

Tänker väl inte lägga ut till den dyraste brädan, och inte heller den billigaste, så någonting mitt i mellan tänkte jag mig.

Jag älskar att hoppa och grinda och åka i funparks, så det är prio 1 för mig att brädan ska vara anpassad för det.

Ah ni som vill och har lust kan ju droppa lite länkar/namn whatever på schyssta "funpark" brädor eller vad man kan säga :)

peace.

Märke/Modell?
Kolla på dc's brädor, antingen Iikka eller Lauri brädan. Båda är sköna brädor enligt mig. Testade T1 samt de andra två men tyckte dc's var skönast. Bestämde mig för en Ikka tillslut och triv bra med den. Kolla på hangloose.se där finns brädorna.

Senast ändrad:
Märke/Modell?
Tack tack, det jag tänkte på också är kanske om jag ska behålla min gamla bräda ett tag och bara köpa nya pjukks, för såsom jag fattade de är nästan det viktigast så, och mina nuvarande boots sitter åt helvete typ 2 nummer för stora och 10 år gamla..

Brädan jag har är en helljusblå Burton med nåt jävla fiskmotiv i mitten och sen helt gulfärgad under med lite text.. Nån som vet om det är nåt att ens tänka på att ha kvar eller om det bara är att ta skiten till tippen?

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp