märke på din bräda

märke på din bräda
Finns väl bara ett märke för dom som fortfarande kör bräda för att det handlar om attityd o frihet: Snowboard världens badboy brand no. 1!!

FORUM

jag kör en Eddie Wall

märke på din bräda
Jag har kört på en gamal evolbräda sedan -94 och har alltid fått den att fungera (har inte haft nåt bättre att jämföra med). I vintras tänkte jag dock om och investerade i en lång jävla Burton Custom X bräda med Cartell-bindningar vilket kändes sjukt angenämt. Det var som att byta upp sej ifrån en vass Opel Kadett till en stor fet merca. Okej, gamla brädan var visserligen lättmanövrerad o Snabb, men samtidigt jävligt "orolig" jämfört med den nya brädan.
Med Customen känns det som att man kan "plöjja" rakt igenom vad faan som helst ( kan i och försej bero på längden att jag upplever den så), men det har väl även hänt en del inom utvecklingen sedan -94.
Rekomenderar starkt customen!

märke på din bräda
En Bataleon Goliath, har dock inte hunnit åkt på den ännu, längtar som fan efter snön.

Har tidigare åkt på en Generics Special 146 sedan 5 år tillbaks.

Senast ändrad:
märke på din bräda
Oak sa:
Finns väl bara ett märke för dom som fortfarande kör bräda för att det handlar om
attityd o frihet: Snowboard världens badboy brand no. 1!!

FORUM

jag kör en Eddie Wall
Om du tycker att Burton är bad boy så antar jag att Forum är det med tanke på att Burton äger
Forum! Fast om man tänker efter så är Burton ganska mycket attityd, frihet och framför allt ett bad
boy brand!
ELLER?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp