Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som jag sa så satt dessa på! därför frågar jag, Vad spelar det för roll hur många skidagar man har per år? Man kan ju åka i 100 dagar o fisa, men vad ger det? eller kan man köra satan i 14 dagar vilket jag föradrar!Blackriverpaint sa:Enligt profilen bor du i urshult alltsà kan man fràga sig hur mànga skiddagar du har per àr. Har du mindre än 100 skiddagar per säsong sà tycker jag att man är helt fel ute fràn början. Behöver man ställa fràgan om dessa bindningar sà tycker jag ocksà att det är helt fel bindning. Dessa bindningar ska enbart användas om man gjort ett tydligt aktivt val annars är det förenat med fara. De är gjorda för att inte lösa ut alls!
Körde 3 säsonger med en liknande marker som började på DIN 20. Det släppte inte överhuvudtaget alls.dalton55 sa:dessa satt på när jag köpte skidorna. Kan tänka att det är farligt när man kör i skogen. men skrotar man i öppen terräng så släpper det nog. Kropp o skidor ska ju åt samma håll
I min mening sà har man inte den benstyrkan som krävs om man kör 2 veckor om àret hur hàrt man än kör. Det är dina knän.....kör hàrt!dalton55 sa:Som jag sa så satt dessa på! därför frågar jag, Vad spelar det för roll hur många skidagar man har per år? Man kan ju åka i 100 dagar o fisa, men vad ger det? eller kan man köra satan i 14 dagar vilket jag föradrar!Blackriverpaint sa:Enligt profilen bor du i urshult alltsà kan man fràga sig hur mànga skiddagar du har per àr. Har du mindre än 100 skiddagar per säsong sà tycker jag att man är helt fel ute fràn början. Behöver man ställa fràgan om dessa bindningar sà tycker jag ocksà att det är helt fel bindning. Dessa bindningar ska enbart användas om man gjort ett tydligt aktivt val annars är det förenat med fara. De är gjorda för att inte lösa ut alls!
Vad är det för mening med att ställa frågor om du tänker bemöta svaren du får med attityd och inställningen att du minsann vet bäst?dalton55 sa:Som jag sa så satt dessa på! därför frågar jag, Vad spelar det för roll hur många skidagar man har per år? Man kan ju åka i 100 dagar o fisa, men vad ger det? eller kan man köra satan i 14 dagar vilket jag föradrar!
JA DET ÄR DEN!dalton55 sa:Undrar om Marker 3000 är för kraftig bindning med en din-skala mellan 15-30. Jag väger 80 kg, åker fort och i all terräng.
True that..FF sa:Vad är det för mening med att ställa frågor om du tänker bemöta svaren du får med attityd ochdalton55 sa:Som jag sa så satt dessa på! därför frågar jag, Vad spelar det för roll hur
många skidagar man har per år? Man kan ju åka i 100 dagar o fisa, men vad ger det? eller kan man
köra satan i 14 dagar vilket jag föradrar!
inställningen att du minsann vet bäst?
Hörde nàgon mumla om att det var förbjudet att sälja rakt ut till kund en gàng i tiden men det har jag inga som helst belägg förr. Kanske var mer än àsikt som inte är jättesvàr att rättfärdiga.Jaay-Bone sa:Var det någon butik som sålde en skida med Marker 3000 monterad?