Marker Jester demo 11/12 vs nyare Marker Jesters?

Felixlun

Medlem
Marker Jester demo 11/12 vs nyare Marker Jesters?
Hej!!
Tänkte höra om någon hade koll på vad skillnaden är mellan 11/12 säsongens Marker Jester jämte de nyare modellerna av samma bindning? Är det värt att uppgradera isåfall?

Tack på förhand,

Felix
 
Marker Jester demo 11/12 vs nyare Marker Jesters?
Ingen skillnad alls?
Möjligtvis att dom har lättat (tagit bort överflödig plast) den nya lite fast det kanske var nått år innan
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp