Knyff Ny medlem 2005-02-14 Måste man valla eller nått? #1 Har nyss köpt ny bräda och undrar om man typ måste valla den på någ sätt?
K K.Ström Medlem 2005-02-14 Måste man valla eller nått? #2 om den är helt ny så behöver du inte valla den
V Viktor_Lindstedt Ny medlem 2005-02-14 Måste man valla eller nått? #3 Med skider brukar jag i varje fall göra det
Carled Aktiv medlem 2005-02-14 Måste man valla eller nått? #4 Det blir ju inte sämre... Gör du det, blir väl bara lite bättre glid, men tänk på vilken temp du ska ha på vallan, dvs. vilken temp du kör i mest..
Det blir ju inte sämre... Gör du det, blir väl bara lite bättre glid, men tänk på vilken temp du ska ha på vallan, dvs. vilken temp du kör i mest..
M Martin_Johansson Ny medlem 2005-02-15 Måste man valla eller nått? #5 Gör en sökning så hittar du flera trådar om att valla nya grejor. Det råder dock delade meningar om saken. Jag köpte själv nya skidor i helgen och jag har vallat dom iaf.
Gör en sökning så hittar du flera trådar om att valla nya grejor. Det råder dock delade meningar om saken. Jag köpte själv nya skidor i helgen och jag har vallat dom iaf.