Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller medLEAF sa:beror på helt på droppet och din teknik.
är det plattlandning? är ladningne hård? mjuk?.
svårt bara säga något, testa 3meter och se om den håller
hahahahaha sköönaste idag!!!Japan sa:du har tur i dag! jag räknade utt det förra veckan på matte lektionen! om du har en sand landning, en kona shred med storlek 15 på ramen och en person som väger 75kg och är cirka 175 lång så kan han droppa 6,35m utan att knäcka ramen om han landar med 60% tryck på backhjulet och 40% tryck på framhjulet.
Fyfan va najs marcus:D tänk om jag hade sådana matematiska kunskaperXD då kan du ju räkna hur långt jag kan cykla med min cykel innan skiten böjer sej?Japan sa:du har tur i dag! jag räknade utt det förra veckan på matte lektionen! om du har en sand landning, en kona shred med storlek 15 på ramen och en person som väger 75kg och är cirka 175 lång så kan han droppa 6,35m utan att knäcka ramen om han landar med 60% tryck på backhjulet och 40% tryck på framhjulet.
ja det kan jag göra i morgon om du vill...Japaner sa:Fyfan va najs marcus:D tänk om jag hade sådana matematiska kunskaperXD då kan du ju räkna hur långt jag kan cykla med min cykel innan skiten böjer sej?Japan sa:du har tur i dag! jag räknade utt det förra veckan på matte lektionen! om du har en sand landning, en kona shred med storlek 15 på ramen och en person som väger 75kg och är cirka 175 lång så kan han droppa 6,35m utan att knäcka ramen om han landar med 60% tryck på backhjulet och 40% tryck på framhjulet.
jadu den klarar nog mye mer än såG-bmx-T sa:tror ni den håller på gräslanding 2 meter högt?
så synd..men hur kan man glömma sånt som sätter sig i ryggmärgen om man e cyklist ?G-bmx-T sa:har lite problem med ´bunnyjumpen kan det inte längre