Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kolla in oebb.at (Österrikiska tågen) eller flygplatsens hemsida - de flesta flygplatser har en flik någonstans om transfermöjligheter.J_Gabrielsson sa:någon som vet förbindelser /transfer från Salzburg - mayrhofen? kostnad osc![]()
Tack!
Tror det finns taxi också för 59 euro per person, vilket blir ungefär samma kostnad som för tåg!J_Gabrielsson sa:någon som vet förbindelser /transfer från Salzburg - mayrhofen? kostnad osc![]()
Tack!
Var i mayrhofen förra året och vi var på harkiri (nattklubb) några damer som dansar på små scener ibland och sem finns det två klubbar till kommer ej ihåg vad dom heterJ_Gabrielsson sa:Hejsan! Till er som har erfarenhet av mayrhofen!
är det något speciellt område man ska dra sig till eller undvika?
Är intereserad av skidåkning, fest, och bara softa. (har även hört ryckten om strippklubb i byn, om sant. VART?!?!?
TACK!:D
Gasthof Zillertal är väl ett bra alternativ.uberhej sa:Undrar var man borde boka temporärt boende om man inte har något för säsongen när man kommer ner den 1 december? Hellre billigt än flashigt och lite annat folk i samma sits på hotellet/hostel whatever vore fint!
Om någon har en säng över är jag intresserad!
Tjena! Är 23 barre o heter Olle, åker bräda och tänkte vara nere i Mayerhofen ett tag innan mitt jobb i Stockholm drar igång. Jag bor gärna hos er 3/1 till 3/2 om ni fortfarande söker folk till er lya!carolinet sa:Hej hopp!
Är det någon som har hunnit bestämma sig för att ta en säsong i Österrike och att Mayrhofen är det absolut bästa alternativet, kanske inte fått med dig några polare och ännu inte hittat någonstans att bo? (eller kanske inte börjat leta än?) Dåååååå har jag glädjen att meddela att vi, 3 toksköna tjejer, har en plats kvar i vår lägenhet på Gastof Zillertal från 1/12-2013 till och med 15/4-2014, så kom och häng med oss vettja! :lol:![]()
Tjena! Är 23 barre o heter Olle, åker bräda och tänkte vara nere i Mayerhofen ett tag innan mitt jobb i Stockholm drar igång. Jag bor gärna hos er 3/1 till 3/2 om ni fortfarande söker folk till er lya!carolinet sa:Hej hopp!
Är det någon som har hunnit bestämma sig för att ta en säsong i Österrike och att Mayrhofen är det absolut bästa alternativet, kanske inte fått med dig några polare och ännu inte hittat någonstans att bo? (eller kanske inte börjat leta än?) Dåååååå har jag glädjen att meddela att vi, 3 toksköna tjejer, har en plats kvar i vår lägenhet på Gastof Zillertal från 1/12-2013 till och med 15/4-2014, så kom och häng med oss vettja! :lol:![]()
Jag och en polare är intresserade! Är ni redan nere ??vvira sa:Hej alla! Jag och en killkompis drar till mayrhofen i december och söker två personer till som vill dela boende!
Jag har mejlat gasthof om boende och pris fram till mitten av april. Duger inte det har jag nr+mejl till olika lokala tidningar och kedjor som man kan kontakta.
Skicka iväg ett pm om någon är intresserad!![]()
Har ni kollat om det finns något ledigt på gasthofet? typ dormet i nån vecka eller så i alla fallisken sa:Två extremt schreddsugna 23 - åriga dudes söker boende f.r.om 10/1- 20/2 nära Mayerhofen. Vet att vi är extremt sena ute, men vafan sånt som händer. Uppskattar all expertis det finns att tillgå angående detta! Tack förhand! / Olle o Henke!
Liite sent svar kanske men kanske får någon annan nytta av det. Pubar i övrigt så Harakiri Bar, Mo´s eller tralla med till Brian Christpher på Strass (vad är det nu, 16:e året han är där?). Går folk verkligen till Scotland Yard? Är man yngre kan Ice Bar passa.mcLovin sa:Hej! Vi är ett litet gäng som gör återbesök i mayrhofen den här veckan, fem år efter att vi gjorde säsong här. Så jag undrar vilka dagar det är bra fest och vilka ställen är de som gäller nuförtiden? Är de fortfarande standard att börja kvällen på Gasthof eller Scottland yard?
Inga internetcafe men på Mike's sportsbar så finns det gratis wofi. Dessutom kan du dricka god öl och prata skit med två svenska tjejer som jobbar i baren. Inte helt fel alltså!J_Gabrielsson sa:En till fråga!
finns det något internetcafe i mayrhofen?
okej, lät ju inte helt fel! dock så skulle vi behövt ett internetcafe för att föra över lite filmerMichaela94 sa:Inga internetcafe men på Mike's sportsbar så finns det gratis wofi. Dessutom kan du dricka god öl och prata skit med två svenska tjejer som jobbar i baren. Inte helt fel alltså!J_Gabrielsson sa:En till fråga!
finns det något internetcafe i mayrhofen?
Gasthof Zillertal har tillräckligt bra internet för det, så häng bara i baren där så löser det sig nogJ_Gabrielsson sa:okej, lät ju inte helt fel! dock så skulle vi behövt ett internetcafe för att föra över lite filmer![]()
tack för svaret iallafall
Gasthof zillertal är ett helt ok ställe som går att boka i förväg dock lite dyrare (kring 450 euro/månad).goontown90 sa:Halloj!
Är nyss hemkommen från en säsong i Banff och sneglar redan på nästa säsong som redan beslutats äga rum i mayerhofen. Undrar vart man kan leta säsongsboende på nätet för denna skidort, någon som har något tips ?
http://www.homeaway.se/semester-stugor-laegenhet/osterrike/mayrhofen/r10506 där hittade vi våran lägenhet som vi bodde några veckor i.goontown90 sa:usch ser ut och låter som mitt boende i Kanada inte så sugen på det en säsong till. Någon som vet nå hus/lägenheter som hyrs ut av privatpersoner ?