JohnFrusciante
Ny medlem
me´gollo flip
finns de nån film på me´gollo flip? låter ganska sjukt vill se hur de ser ut 
Senast ändrad:
de är en volt som henrik harlaut och megner har kommit på..Setermannen sa:Va är det för nåt då?
jag har hört en massa typ nå om att de är d-spin 9 till flatspin.. sen flatspin me nå cork och saftey vettefan va de är riktigt :Pfreppen sa:hur går den till?
det går ju inte göra d-spin 9 till flat? må ju va d-7 lr d-1000.. det är presic som att göra backflip till front..PontusOlsson sa:jag har hört en massa typ nå om att de är d-spin 9 till flatspin.. sen flatspin me nå cork och saftey vettefan va de är riktigt :Pfreppen sa:hur går den till?
okok.. vet du nån som har film på de?tittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
jag vet och jag vet för jag vet. jag har sett de lajv och megner har sagt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säger nån nåt annat blir jag arg
jamen jag kan göra backflip to frontflipfreppen sa:det går ju inte göra d-spin 9 till flat? må ju va d-7 lr d-1000.. det är presic som att göra backflip till front..PontusOlsson sa:jag har hört en massa typ nå om att de är d-spin 9 till flatspin.. sen flatspin me nå cork och saftey vettefan va de är riktigt :Pfreppen sa:hur går den till?
bara från studsmatta på megnerPontusOlsson sa:okok.. vet du nån som har film på de?tittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
jag vet och jag vet för jag vet. jag har sett de lajv och megner har sagt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säger nån nåt annat blir jag arg
har också sett de på matta, på lokalen:P men man vill ju se de på skidortittti540 sa:bara från studsmatta på megnerPontusOlsson sa:okok.. vet du nån som har film på de?tittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
har också sett de på matta, på lokalen:P men man vill ju se de på skidortittti540 sa:bara från studsmatta på megnerPontusOlsson sa:okok.. vet du nån som har film på de?tittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
Sweeet, men hur får dom det till en dubbel?:Otittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
haha ja de låter ju faan skit coolt ju :Djocke3 sa:Av: Victors Online | Igår 23:26 Citera
lite synd att dom inte kom på något mer seriösare namn ^^
vadå? megollo flip låter ju skitballt! :p
Vad hade du döpt skiten till då? Superhero con patatas flip???
det är ingen dubbelflipp ?! :PRailson sa:Sweeet, men hur får dom det till en dubbel?:Otittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
FEEELmbw sa:det är ingen dubbelflipp ?! :PRailson sa:Sweeet, men hur får dom det till en dubbel?:Otittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
Det finns på film i shred de la bräcke vol.5. vid 52sek
aa jag håller me dig.. de är en cork 5.. eller de ser typ ut som D-spin 5 tkr jah..JagGillarSkidor sa:FEEELmbw sa:det är ingen dubbelflipp ?! :PRailson sa:Sweeet, men hur får dom det till en dubbel?:O
och det rätta svaret är att det tricket är cork 540
Men alla skriver ju, det är megners å e'dollos egna dubbelflip.mbw sa:det är ingen dubbelflipp ?! :PRailson sa:Sweeet, men hur får dom det till en dubbel?:Otittti540 sa:de är en cork fem som man går ut som en flatspin
Håller med megollo flip låter inget vidare, enligt mig.PontusOlsson sa:haha ja de låter ju faan skit coolt ju :Djocke3 sa:Av: Victors Online | Igår 23:26 Citera
Sverigetomten, de är ingen dubbelflipp..SverigeTomten sa:Håller med megollo flip låter inget vidare, enligt mig.PontusOlsson sa:haha ja de låter ju faan skit coolt ju :Djocke3 sa:Av: Victors Online | Igår 23:26 Citera
Jag håller med jocke, "superpotato flip" låter sjukt mycket bättre.
(Varför inte låta den kalla bara "potato flip"? ....eller låta henrik fundera lite över dubbelflipens nya namn?)
de va väl därför jag la upp tråden för att få reda på va de va..maertin sa:jepp:
namnet är det fel på.
det är ingen dubbel flip.
det är något annat som titti sa.
tråden är rätt meningslös.
Tack äntligen.. jag tänkte väl jag och den på shred de la bräck vol. 5 såg ju som en vanlig cork 5... kan du förklara hur den ser ut... är de nån man kan lita på så är de ju eftersom de va du som kom på den :DhHarlaut sa:de är ingen megollo flip med i shred de la bräcke vol.5... det är en vanlig sideflip!
megollo flip e en dubbel flip... ingen 540... ingen har gjort den på snö annu...
näe true...le_phoque sa:han kan ju varken berätta hur den ser ut, eller visa den. skulle ju förstöra hela grejen.. någon skulle ju kunna kopiera. vänta tills den vinner en tävling iställe. because it will for sure do![]()
nä de är nog inte som vet riktigt förutom henke och megner skulle jag tro alla säger ju olika saker hela tiden...Setermaan sa:Så jävla skönt när alla verkar veta va det är utan att ha sett den![]()
Självaste nator har fel! =)=)=)=)=)jeppenator sa:Sverigetomten, de är ingen dubbelflipp..SverigeTomten sa:Håller med megollo flip låter inget vidare, enligt mig.PontusOlsson sa:haha ja de låter ju faan skit coolt ju :D
(Varför inte låta den kalla bara "potato flip"? ....eller låta henrik fundera lite över dubbelflipens nya namn?)
Megollo flip är en cork 5 som man corkar till flat i slutet, inte en dubbel vilket nu väldigt många fått för sig att det är?..![]()
det var så som jag fick förklarat av mig från megnér! (som är 1 av dom 2 som upfunnit flippen).hazz1 sa:Självaste nator har fel! =)=)=)=)=)jeppenator sa:Sverigetomten, de är ingen dubbelflipp..SverigeTomten sa:Håller med megollo flip låter inget vidare, enligt mig.
Megollo flip är en cork 5 som man corkar till flat i slutet, inte en dubbel vilket nu väldigt många fått för sig att det är?..![]()
aha, ! :p ägd hassejeppenator sa:det var så som jag fick förklarat av mig från megnér! (som är 1 av dom 2 som upfunnit flippen).hazz1 sa:Självaste nator har fel! =)=)=)=)=)jeppenator sa:Sverigetomten, de är ingen dubbelflipp..
tydligen finns de 2 olika versioner av megollo flippen, en dubbel å en "vanlig"