xx420SN1P3RB0NGxx
Ny medlem
Mega ball edit
Några klipp på mig dådå.. lite för stor för videoklipp funktionen
jag kunde inte redigera på min dator så det blev på nått konstigt program och kameran var halv trasig, funkar inte nu :P och låten är grym =PSakarias-Majander sa:jävligt galet kört men skulle varit bättre med bättre musik,redigering å kvalité på filmningen
8x dubbelpost... hur lyckas du? Det räcker med att trycka en gång och om det inte dyker fram någon text, tryck "uppdatera"offpistnallen sa:1:a snygg åkning:D skön musik![]()
jag som står för den extraordinära filmningen! tacka mig!Setermaan sa:Grymt kört. Sjuka grejer på railsen i början! Men vad är det du gör med ena armen innan och efter varje rail? Det ser lite ut som nåt slags luftstakning. höhö.
Filmningen var ju inte super, men som sagt galet kört.
Är du störd? Han var ju sjukt duktig... Bydalen är jävligt nice btw!Twelvee sa:de va änna inte mkt att glo på
jo det va det visst trodde det var 100mb eller nått sånt som det var förut :PLu-Crabber sa:brao brao
bara en liten grej, har inte vimeo typ 500mb gräns medans freeride har 1gb?
nej jag är inte störd är du? videon funkade inte först därav inte så mycket att kolla på...v-larsson sa:Är du störd? Han var ju sjukt duktig... Bydalen är jävligt nice btw!Twelvee sa:de va änna inte mkt att glo på
avundsjuk?Twelvee sa:de va änna inte mkt att glo på
tacka mig än en gång för den briljanta filmningen!!triumfen sa:Bra åkt, kasst filmat och kass musik