Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha nja inte så mycket, tänkte mer på att linserna va fett billiga, livstids garanti på ramen och det går o byta band dessutom..Bertan sa:Har också läst lite om dessa gogglar. De modellen som stack ut lite enligt mig var Chief. Denna modell är nästan exakt likadana som Electrics Eg2 (Chief saknar anti scratch) modell som jag just nu använder. Jag vet inte om det hjälper men jag är riktigt nöjd med mina Eg2 och de fungerar i alla förhållanden, riktigt bra kvalité på gogglarna m.m.
Linserna på Chief är som jag tidigare sa likadana som Electrics eg2 fast de saknar Anti scratch. Så 30 pund för de linserna är inte så illa. Med utbytbara band och livstidsgaranti på ramen är ju inte helt fel så jag skulle efter allt jag har läst om dom rekommendera att skaffa ett par.Aggelito sa:Haha nja inte så mycket, tänkte mer på att linserna va fett billiga, livstids garanti på ramen och det går o byta band dessutom..Bertan sa:Har också läst lite om dessa gogglar. De modellen som stack ut lite enligt mig var Chief. Denna modell är nästan exakt likadana som Electrics Eg2 (Chief saknar anti scratch) modell som jag just nu använder. Jag vet inte om det hjälper men jag är riktigt nöjd med mina Eg2 och de fungerar i alla förhållanden, riktigt bra kvalité på gogglarna m.m.
Jo men precis, tackBertan sa:Linserna på Chief är som jag tidigare sa likadana som Electrics eg2 fast de saknar Anti scratch. Så 30 pund för de linserna är inte så illa. Med utbytbara band och livstidsgaranti på ramen är ju inte helt fel så jag skulle efter allt jag har läst om dom rekommendera att skaffa ett par.Aggelito sa:Haha nja inte så mycket, tänkte mer på att linserna va fett billiga, livstids garanti på ramen och det går o byta band dessutom..Bertan sa:Har också läst lite om dessa gogglar. De modellen som stack ut lite enligt mig var Chief. Denna modell är nästan exakt likadana som Electrics Eg2 (Chief saknar anti scratch) modell som jag just nu använder. Jag vet inte om det hjälper men jag är riktigt nöjd med mina Eg2 och de fungerar i alla förhållanden, riktigt bra kvalité på gogglarna m.m.
Men du borde försöka kontakta någon som äger ett par som kan säga ur de är i praktiken. Förhoppningsvis finns det någon som har testat dom här på freeride som ser denna tråd och som kan berätta hur de egentligen är.