Men Jon, då!

Men Jon, då!
men hade inte han kontrakt med JL o shit? han kan väl inte sluta bara sådär? :/

Men Jon, då!
Efter att ha gjort en säsong i USA förvånar det mig inte att Jon som varit där så mycket och hängt med kidsen skulle börja odla hampa...

Tycker för övrigt att det verkar som en ganska produktivt sätt att fördriva sommaren och ladda upp me $$$ inför säsongen.

Men Jon, då!
Det STÅR ju att det är Jon Olsson. Besvikelse är inte rätt ord för att beskriva mina känslor just i detta nu...

Men Jon, då!
Japp, Jon är ghetto innerst inne. Det där snacket om att inte ha stora kläder var bara bull shit för hans del.

Jon, Hampa, Skyddsväst, Guld, Skidor hör ihop!!!

Men Jon, då!
Sickboy: Det kan du nog ha rätt i men som resten av tråden så var det med en ironi som jag tror du nog förstår. Tycker nog tvärtom att Jon verkar vara en reko grabb som inte dras med i ghetto stilen som många andra särskilt i USA verkar gilla.

Men Jon, då!
martiin >> tyvärr behöver du bara röka en joint stor som en lyktstolpe för att bli hög av hampa. du tänker
nog på cannabis, som är en hampform med en rejält större andel THC än vad som förekommer i vanlig
hampa, och som är förbjuden att odla förutom i de mest drogliberala länderna. men rulla på du, tids nog så
kanske du känner av det.

Men Jon, då!
cannabis = indisk hampa. dessutom behöver du röka mer än en lykstolpejoppe för att bli hög enligt våre beräkningar på fysiken :P

Men Jon, då!
Det roliga är att folk likförbannat e så puckade att de tar sig in på ett svenskt hampa-plantage och tror att de kan röka skiten... lika ghetto som Mona Sahlin.

Nä ska man sno nått att röka så får man nog ge sig på de mindre odlingarna, för inte tror nån väll att en snubbe kan odla sex hektar cannabis utan att starta ett mindre krig?

röka industrihampa? då är det nog roligare att slicka på en flugsvamp... (ok, prova nu inte det...)

Men Jon, då!
JWester sa:
martiin >> tyvärr behöver du bara röka en joint stor som en lyktstolpe för att bli hög av hampa. du tänker
nog på cannabis, som är en hampform med en rejält större andel THC än vad som förekommer i vanlig
hampa, och som är förbjuden att odla förutom i de mest drogliberala länderna. men rulla på du, tids nog så
kanske du känner av det.
Åker inte du skider?

Har hinner du då jobba på drogklinik? Eftersom du kan allt den där skiten.

Tillbaka
Topp