Heddious
Aktiv medlem
Men?
Blergh, Insta. :DLeder sa:ondgör inga, bara en iakttagelse att det enkla blir krångligt. Detsamma gäller val av utrustning, grogg och bild som ska läggas upp på insta....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blergh, Insta. :DLeder sa:ondgör inga, bara en iakttagelse att det enkla blir krångligt. Detsamma gäller val av utrustning, grogg och bild som ska läggas upp på insta....
Hur ska världen veta att man åkt skidor annars?Heddious sa:Blergh, Insta. :DLeder sa:ondgör inga, bara en iakttagelse att det enkla blir krångligt. Detsamma gäller val av utrustning, grogg och bild som ska läggas upp på insta....
Dagens ungdomar... Eller nåt.G-arle sa:Hur ska världen veta att man åkt skidor annars?
"Jag instagrammar, alltså finns jag" - René Descartes
#YOLO #GucciGucci #weoutchea
Jähä, då är det alltså bara att fortsätta att vänta då...Jibberisch sa:@xSooLx
När man inte känner sig som tolv år i huvudet längre?
FRITERADE?!Vattendroppe sa:Snickers är bäst i backen. Speciellt friterade sådana. Also: Salsa, tequila, corazon cerveza, muy bueno!
Det var min första reaktion också, sen testade jag en gång när jag var i Skottland. Det är gott. Så in i helvete. Tur att det är så omständigt att göra, annars skulle jag aldrig kunna hålla en vikt under 120 kg.Heddious sa:FRITERADE?!Vattendroppe sa:Snickers är bäst i backen. Speciellt friterade sådana. Also: Salsa, tequila, corazon cerveza, muy bueno!
Är du från Texas eller nåt?
Kan du beskriva proceduren? För jag antar att man inte bara släpper ner dem i fritösen, för då borde ju chokladen bara förångas, eller?Vattendroppe sa:Det var min första reaktion också, sen testade jag en gång när jag var i Skottland. Det är gott. Så in i helvete. Tur att det är så omständigt att göra, annars skulle jag aldrig kunna hålla en vikt under 120 kg.
Man drar på en schysst fluffig frityrsmet, tror även en väl kyld snickers underlättar (tror t o m ståndet jag köpte ur drog den rakt upp ur en frysbox).Heddious sa:Kan du beskriva proceduren? För jag antar att man inte bara släpper ner dem i fritösen, för då borde ju chokladen bara förångas, eller?Vattendroppe sa:Det var min första reaktion också, sen testade jag en gång när jag var i Skottland. Det är gott. Så in i helvete. Tur att det är så omständigt att göra, annars skulle jag aldrig kunna hålla en vikt under 120 kg.
Jag bryr mig. Rör inte mitt godis! Eller mina möjligheter att inhandla godis är allt jag säger. Godis skämtar man inte om. Det ska jag säga er. Godis använder man inte som ammunition för att avfyra uppmärksamhetens otäcka vapen.HeLium sa:Hänger på topic 2. Vem bryr sig om att Ica Liljeholmen byter till småpåsar när de serverar kvalitetsviner i vinbaren till priser som påminner om välgörenhet? Finns det någon restaurang som kan servera ett glas Sito Moresco för 90kr? Eller kan poppa en bättre Rioja från 1982 för 150kr glaset?
Japp skall det vara!Heddious sa:Mars? Usch nej, där håller jag med. Alldeles för sött.
1 Vem bryr sig om människan?Heddious sa:Nu har det varit för många seriösa trådar aktiva på ett tag. Jag behöver en daglig dos navelludd! Hjälp mig!
Bifogar även ett gäng möjliga diskussionsämnen:
1. Taylor Swift dissar Spotify. Smart eller osmart?
2. ICA Kvantum i Liljeholmen (08-land) inför mindre storlek på godispåsar på helgerna.
3. Funkar det att ha bushings från höga Indytruckar på låga Indytruckar? Jag gillar inte de med rak "underdel".
4. Det snöar överallt utom där jag är. Eller ja, det känns så iallafall.
5. Tajt, baggy eller mittemellan?
6. Vilket är det bästa äta-i-backen-godiset, alt. är Milka godare än Marabou?
7. Kan Nöjesguiden bli hipstrigare än vad den redan är? Den som lever lär få se.
8. SL-reklamen. To meme or not to meme, det är frågan.
9. När får vi en freeski/snowboard-soffsittare i Vinterstudion?
10. Hur gör man en korrekt hoppsväng, egentligen?
11. När kommer det sprutinnerskor med "överlappning" (typ Dalbello/Fulltilt)?
Edit: Inser att nummer 3,6,9,10 och 11 kan tolkas som seriösa diskussionsämnen. Ber om ursäkt.
naaw, rain man dåJarle sa:4 Ja, så är det alltid, välkommen till min värld :P
@jibberisch Sockerabstinensen är påtaglig (och apropå friterade candybars): "You´re turning to a right diva when you´re hungry."Jibberisch sa:Jag bryr mig. Rör inte mitt godis! Eller mina möjligheter att inhandla godis är allt jag säger. Godis skämtar man inte om. Det ska jag säga er. Godis använder man inte som ammunition för att avfyra uppmärksamhetens otäcka vapen.
Det här kommer att sprida sig sanna mina ord. Fyfan säger jag. Det här jävla förmyndarsamhället gör mig ledsen, chockad och arg. Vi, vi, vi kanske ska ha små glasspaket också!? Va?!
Jag hoppas verkligen att någon anmälde den pissreklamen till RO.HeLium sa:"You're turning to a right diva when you're hungry."
Miljöbyte till typiskt kvinnlig miljö, någon typ av ätstörning samt en manlig överspelad diva?Heddious sa:@HeLium jaha är det Joan Collins. visste att det fanns en känd tant som hette så men inte att det var hon i Snickersreklamen. nu tänker jag roa mig med att klura ut hur den reklamen fast med omvända könsroller hade kunnat se ut.![]()
Citat Byrådirektör H.K. Bergdahl: "Det där var förbannemig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades."ByB3rg sa:Tänk Snickers reklamen med skidtema.
Reine, Jackie och Kantermo står och snackar ute i backen. Var vid Jon Olsson kommer in sladdande och utbrister. "Vem av er tänkte hoppa naken i mitt hopp!!!" "Ska du inte inte träna inför OS?" svara Reine. Jon härmar då med löjlig röst. "Ska du inte träna inför OS". Då tar Kantermo fram en snickers och ger den till Jon, samtidigt som han säger. "Ta och ät snickersen Erik." Jon säger då "Varför?" Kantermo "Jo för varje gång du blir hungrig så blir du en sån jäkla diva" Jon tar en tugga utav snickersen. Kantermo frågar då "Känns det bättre?" Var vid Jon är borta, och framför dom står Demonen med en snickers i handen. "Japp mycket bättre"
Men shit så bra! Jag kan inte annat än instämma i ovan citerades H.K. Bergdahls inte allt för djupa stämma.ByB3rg sa:Tänk Snickers reklamen med skidtema.
Reine, Jackie och Kantermo står och snackar ute i backen. Var vid Jon Olsson kommer in sladdande och utbrister. "Vem av er tänkte hoppa naken i mitt hopp!!!" "Ska du inte inte träna inför OS?" svara Reine. Jon härmar då med löjlig röst. "Ska du inte träna inför OS". Då tar Kantermo fram en snickers och ger den till Jon, samtidigt som han säger. "Ta och ät snickersen Erik." Jon säger då "Varför?" Kantermo "Jo för varje gång du blir hungrig så blir du en sån jäkla diva" Jon tar en tugga utav snickersen. Kantermo frågar då "Känns det bättre?" Var vid Jon är borta, och framför dom står Demonen med en snickers i handen. "Japp mycket bättre"