Men?

• Trådstartare Trådstartare GNU
  • Start datum Start datum
Men?

@Jibberisch
Jag vill egentligen inte vara sån, men jag tror visst du vill vara sån!

@heddious
@jibberisch
Öl på en torsdag!? Försäsongsträning! Det snöar ju, bara lyfta tyngre och springa längre nu när motivationen börjar dyka upp också!

(Om ni inte tänkt bli spritbummare i BG, då är öl en godkänd försäsongsträning)

Senast ändrad:
Men?

@Vattendroppe se det som ett olycksfall i arbetet. :)

jag har aldrig spritbummat i BG, däremot har jag agerat reiseleiter där en vecka med total snöbrist. det var utan tvekan den suddigaste veckan i mitt liv. och när jag kom tillbaka två år senare fick jag influensa. #oflyt

tror fortfarande att BG kan vara grymt vid dump, just på grund av att många där inte åker särskilt mycket.

Men?

@heddious det låter ändå som en rätt okej arbetsplatsolycka. Klart bättre än att få en vägg i huvudet, som ju händer på andra ställen.

Jag har aldrig spritbummarat över huvud taget, marinera mig gör jag när det inte finns snö istället, mindre farligt så. Senaste gången åkte jag på hjärnskakning, hade det varit snö och is inblandat också vete tusan hur det hade gått!

Annars tror jag
@Von_vettet kan upplysa oss om spritbummarens natur? Han har vidtgående erfarenhet på området.

@jibberisch nej, det vore ju minst sagt omoraliskt.

Men?
Leder sa:
Spritbumma? Vad sägs om en civilspritsexamen på det, som lök på laxen...
Sprit är på tok för stökigt för att kunna kallas "civilt", möjligen kan jag sträcka mig till att gå med på att den existerar i en gråzon mitt emellan ambitiös livslögn och någon form av uniformerad nihilism.

Tillbaka
Topp