meningen med cykelbyxor :D

egge87

Ny medlem
så meningen med cykelbyxor enligt mig är att se gangztah ut, inte frysa när det e -15 och inte få en såndär ''byx solbränna''

vad tycker ni är meningen med cykelbyxor??

Jag tycker de e sköna för de värmer rätt bra och ska motverka de problem som kliande pung och det blir inte kallt när man får snö innanför byxorna...
Vilka märke kör ni på?

Oakleys nyaste är ju fettt coola!

Cykelbyxor.JPG

Är det inte Jon som har designat dom?

hahahahahhahahahahahahaha.. blizzy goes jätterlig som vanligt =) meningen är väll att se ball ut helt enkelt,, ja kör me XXXL så att dom ska va baggy.. ingen kan stoppa mig i vår när de blir lite varmare .. då kommer ni få se mig glida runt i bar lverkropp o feta baggy-cykelbrallor..

att inte frysa runt benen ,snoppen and so on, orka ens bry sig. folk får väl åka i blöjja om dom nu så vill det.

Nä shit de va ju sjukt feta! Word up G! Vad har Oakley för storlekar på sina? Ja kör M på mina Scott TJ limited edition. Ibland känns det som paketet trillar ut lite för mycket så kanske ska gå ner till S, har Oakley mindre storlekar tror ni?
Black on green är ju riktigt hood.. keep it pimpin brotta!

Scott TJ, fett! Är de de me guldig kant där nere?
Nån polare sa till mig att Oakley va lite mindre så de passar nog bättre i M än Scotts...
Har du spanat in Whiteout 2008 modellerna? Antiresorband i benen så de fladdrar Xtra mkt o hölster i midjan för Glocken.. riktig gheeeeeetto! Lite som Hharlaut sjöng i sin sång: Get my glock shoot it up, fucking load it up!
Chuuurch!

blizzy sa:
Scott TJ, fett! Är de de me guldig kant där nere?
Nån polare sa till mig att Oakley va lite mindre så de passar nog bättre i M än Scotts...
Har du spanat in Whiteout 2008 modellerna? Antiresorband i benen så de fladdrar Xtra mkt o hölster i midjan för Glocken.. riktig gheeeeeetto! Lite som Hharlaut sjöng i sin sång: Get my glock shoot it up, fucking load it up!
Chuuurch!
Ingen plats för extra magasin då?

det är ju liksom inte bara en bitch man ska skjuta :)

Keep it cykelbralls G

men fan tänk om man måste pissa eller tom kräma när man kör, då ere av me allt som gäller asså.

josemaria sa:
men fan tänk om man måste pissa eller tom kräma när man kör, då ere av me allt som gäller asså.
Finns säkert modeller med kisslucka fram och bajs lucka bak. Så är det ordnat, annars är de ju bara att dra av dom, tar lite tid men de är de väl värt om man villvara ballast? :P

Tillbaka
Topp