Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
oakley hade blue irid förr iaf har jag sett, sjuuukt fina med beige ram och blått iridium!CoCoo sa:Om blå spegellins skulle funnits hade den ägt det mesta (eller finns det? :O)
Annars är blackirdium najs.
Mm, eller så ser pink iridium ut som ett dåligt försök att kombinera ett grisarsle med en fjortis.henning21 sa:Pinkiridium bäst och hyvvsat snygg.
Men så du menar att Jon , Jacob med flera är fjortisar eller förstår inte riktigt, eller är dom grisarslen?Avalon sa:Mm, eller så ser pink iridium ut som ett dåligt försök att kombinera ett grisarsle med en fjortis.henning21 sa:Pinkiridium bäst och hyvvsat snygg.
Eller kanske någon kombination?henning21 sa:Men så du menar att Jon , Jacob med flera är fjortisar eller förstår inte riktigt, eller är dom grisarslen?
Men den heter Blue Irdium "/Millionaire sa:Den är helblå "IRL"
tyvärr så är inte det dära spegelglas.henning21 sa:http://www.ej-sunglasses.com/scott/pix/radiantlarge.jpg
Blå spegel där
Men hur är det man gör för att lägga in bilder i forumen vill lära mig det:/
Ne, va inte mycket spegel i denAvalon sa:Måste erkänna att blue är riktigt fräsch, står mellan den och fire, men det lär ju som sagt var skilja en del i verkligheten...
Edit:
http://www.preisvergleich.org/pimages/OAKLEY-A-Frame-matte-white-05-blue-iridium_125__78_20.jpg
Efter att ha sett den i verkligheten börjar skepticismen växa fram…
Det funkar inte att lägga ut bilder från sin privata hårddisk, bilderna måste finnas ute på nätet.Millionaire sa:[ img ]C:\Documents and Settings\Mille Källström\Mina dokument\Mina bilder[ /img ]
Ton på slingor? Metrosexuell/homosexuell?Dustbin_Dan sa:Beror på vad jag har för ton på mina slingor i håret! Mina gogglesglas får ju inte skära sig mot frisyren?
Bara medveten!Avalon sa:Ton på slingor? Metrosexuell/homosexuell?Dustbin_Dan sa:Beror på vad jag har för ton på mina slingor i håret! Mina gogglesglas får ju inte skära sig mot frisyren?![]()
hahahaAvalon sa:Ton på slingor? Metrosexuell/homosexuell?Dustbin_Dan sa:Beror på vad jag har för ton på mina slingor i håret! Mina gogglesglas får ju inte skära sig mot frisyren?![]()
Så det är så man kallar det nu för tidenDustbin_Dan sa:Bara medveten!
jag har gjort extra mellanslag så den inte ska bli en bild? utan så du ska se hur man skriver!henning21 sa:Jag fattar inte !
extra mellan slag mellan tagarna?