Missat bostadsregistering. vad händer?

ANTONSSON

Ny medlem
Missat bostadsregistering. vad händer?
Jag är i St. Anton och jag fick ett jobb och bostad sedan ca. en månad tillbaka efter att jag bodde på hotell. Hotellägaren skötte registeringen hos polisen genom en blankett jag fyllde i. Reglerna säger att man måste registrera sig senast tre dagar efter bostadsbyte, jag är typ 27 dagar sen. Eftersom jag är registrerad sedan innan kan jag heller inte skriva att jag kom hit för tre dagar sedan. Kan jag straffas för detta? Borde jag ens gå till polisen? Någon som har erfaranheter av liknande fall?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp