Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
yes behövs säkert...paffare sa:hur tjock är plywooden? Du kan ju inte på allvar tro att det räcker att spika ihop plywoodskivorna.. du måste ju bygga en stabil ram och sätta plywooden utanför..
Hörru Bodenis lyssna på Mr Felix säger jag bara.FelixL sa:Ja, som paffare sa måste du självklart ha en stomme av ribbor eller annat men det hade du vell redan räknat med, eller?
Visst är bra att du försöker, kan ju bli riktigt bra men som det ser ut i mina ögon just nu är det dömt att misslyckas. En feting rail endast uppbyggt av en fyrkant med plyawood och några skärbrädor där på. Ska du ända satsa, lägga ut pengar osv finns det bättre vägar att gå! Tror även det finns lite tips i div. trådar här på freeride som kan vägleda dig.
Denna är rätt bra, Nojlas förklarar:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=16862
En sak till, om skärbrädorna är materialet du ska glida på kommer det ju bli väldigt många skarvar/jack på "feting railen" med nio skärbrädor. Dessutom är vell inte skärbrädematerial speciellt ultimat att glida på? Gå till en glasmästare och köp lite hammarplast!
nix har inte börjat än...rege sa:Någon bild på hur långt du har kommit? Om du har börjat bygga alltså..
misstänker dock att du räknat fel igen.bodenis sa:edit:
har hittat en billigare plywood skiva så det blir 207 kr för all plywood plus lite reglar och skräp :P
plus 171 för skärbrädorna
det nya totala priset är alltså 378kr
ta och räkna rätt då..jonathan-o sa:misstänker dock att du räknat fel igen.bodenis sa:edit:
har hittat en billigare plywood skiva så det blir 207 kr för all plywood plus lite reglar och skräp :P
eftersom vi är lika gamla kanske det är bäst att du lär dig geometri ist.bodenis sa:ta och räkna rätt då..jonathan-o sa:misstänker dock att du räknat fel igen.bodenis sa:edit:
anmäld...jonathan-o sa:eftersom vi är lika gamla kanske det är bäst att du lär dig geometri ist.bodenis sa:ta och räkna rätt då..jonathan-o sa:misstänker dock att du räknat fel igen.
ok tack mm ska göra den längre kanske...thom8 sa:ett tips bara, gör den längre än 3 meter. jag byggde en som var 3 meter och det är åt helvete för kort, man tröttnar direkt. den lär vara minst 6 meter om man ens ska hinna göra nåt på den
haha för att? ska du anmäla mig för att du inte kan räkna matte?bodenis sa:anmäld...jonathan-o sa:eftersom vi är lika gamla kanske det är bäst att du lär dig geometri ist.bodenis sa:ta och räkna rätt då..
för att du är så jävla otrevlig...jonathan-o sa:haha för att? ska du anmäla mig för att du inte kan räkna matte?bodenis sa:anmäld...jonathan-o sa:eftersom vi är lika gamla kanske det är bäst att du lär dig geometri ist.
snacka om pUrKeN, det är väl inte otrevligt att föreslå att en okunnig individ bör lära sig algebra?bodenis sa:för att du är så jävla otrevlig...jonathan-o sa:haha för att? ska du anmäla mig för att du inte kan räkna matte?bodenis sa:anmäld...