eHogstrom Aktiv medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #1 Hmm nu när jag drog upp FR så ligger allting i mitten och inte ut till vänster som det annars brukar göra. Buggat ur lr är det nånting nytänkande? Stör mig inte jättemkt på det bara det att vissa grejer kan få lite onödiga mellanrum medmera.
Hmm nu när jag drog upp FR så ligger allting i mitten och inte ut till vänster som det annars brukar göra. Buggat ur lr är det nånting nytänkande? Stör mig inte jättemkt på det bara det att vissa grejer kan få lite onödiga mellanrum medmera.
D Dundret0970 Aktiv medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #4 jag har också fått nån bugg, men jag har typ fått värsta utdraget ist :S
J-rockner Ny medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #5 Samma här. Min drar åt vänster dock. Johan håller väl på och trollar med sidan
D Dundret0970 Aktiv medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #6 det är åt vänster min också har hamnat, men den täcker som ändå hela fönstret :S
johan Administrator 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #10 Vi håller på att bygger om lite.. ursäkta röran.
MBurestam Aktiv medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #11 jag har centrerat... och jag tycker det är mycket bättre så!
jonathan_chips Ny medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #13 min är över hela, lite ovant men det verkar najs.
J-rockner Ny medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #14 johan sa: Vi håller på att bygger om lite.. ursäkta röran. Klicka för att se resterande... Får man fråga vad ni bygger om ??
johan sa: Vi håller på att bygger om lite.. ursäkta röran. Klicka för att se resterande... Får man fråga vad ni bygger om ??
D Deleted member 80259 Guest 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #16 Rätt skönt, tror det här kan bli riktigt bra när man väl vänjer sig! Men tar ju några dagar innan man kan avgöra det... Haha, gästboken och det kring där kändes helt fel.. just nu. Senast redigerad av en moderator: 2008-06-17
Rätt skönt, tror det här kan bli riktigt bra när man väl vänjer sig! Men tar ju några dagar innan man kan avgöra det... Haha, gästboken och det kring där kändes helt fel.. just nu.
seaflowah Ny medlem 2008-06-17 Mittenplacering i webbläsaren? #17 Håller med, rätt skönt att ha det centrerad. Reklamen på sidan försvann också men de borde komma upp rätt snart antar jag?
Håller med, rätt skönt att ha det centrerad. Reklamen på sidan försvann också men de borde komma upp rätt snart antar jag?
Dr_Snow Ny medlem 2008-06-18 Mittenplacering i webbläsaren? #19 Bra grejer för oss med bred skärm i alla fall. Tummen upp.
Victors Aktiv medlem 2008-06-18 Mittenplacering i webbläsaren? #20 johan sa: Vi håller på att bygger om lite.. ursäkta röran. Klicka för att se resterande... Haha, ursäkta röran vi bygger om!
johan sa: Vi håller på att bygger om lite.. ursäkta röran. Klicka för att se resterande... Haha, ursäkta röran vi bygger om!