Mode utanför skidåkningen

baggy så klart ;)

fast man klär sig som man vill skit i vad dom andra tkr :P

jag kör med baggy jeans,nån ziphood,new era keps med nån bandana under och ibland nått blingbling halsband nån gång ;>

svarta girlpants som hänger, ziphoodie, svart new era cap, skejtskor, slimfit tskjorta men endå lång, o naturlig afro. ganska Bmx mode

Ett par tio håls Dr. Martens kängor, Levis 501 som är uppvikta, Svarta eller röda hängslen och Ben sherman stjorta.

Riktigt fint med skinnskalle stil.

det jag känner för. vilket oftast sluta i natlinnenet som jag kelv upp i och mina turkosa feta mjukisbyxor, som min lillebrors kompisar säger att dom aldrig sett mig utan.

Annars när jag kommer till städer mm så varierar jag mig, då blir det allt från baggy till tight & klackskor. Det jag känner för med andra ord!

just nu äre tighta acne & svt t-shirt, karamelli. Morgon frilla såklart

Senast ändrad:
Joel_bitar sa:
JWester sa:
till de som klagar på mitt val av smala jeans och oakley xxl jacka....jag satt o kollade på finalen, och flickan bredvid mig frös i hennes lilla formel1 jacka, så jag visade lite gentlemannamanér och lät henne låna min lite varmare streetjacka. själv ville jag inte sitta i tshirt, därav skidjackan....
hoppas ni förstår, jag ursäktar å det grövsta.
j
Håller med wester, klart som fan man inte ska låta tjejen frysa. Bättre att man själv fryser än att tjejen fryser. Vart är ungdomen på väg egentligen?
låt brudarna som inte fattar att de är kallt ute på vinterkvällarna få sitta & frysa så att dom lär sig nånting!? det blir ju bara dumt om dom alltid räknar me att få en killes jacka, och inte lär sig o bli självständiga å ta egna beslut?

Senast ändrad:
Punkare är så jävla coola, alltid tyckt det även om jag själv inte vågar bli en.
Inte några nutidsemon utan tänk mer Seth Vicious från Sex Pistols!

Annars skate, men inte för stora jeans utan lagom eller tight. Upptill som ovan sa, gärna lite större men absolut inte t-shirts ner till knäna och sådana storlekar. Helt enkelt så som proffsen kör i skatefilmer! :-)

Annars är ju casual & huliganlooken rätt snygg. Ett par stansmith liknande dojer, nån windrunner, en keps och ett par blåjeans. Funkar!

Så var det självklart, satt och blandade ihop honom med K2´s bc-jibb skida med mycket snarlikt namn. Tror dom följde något musiktema och döpte sina skidor till Public Enemy, Seth Vicious, Seth Pistols, Maiden AK och vad det nu mer var...

fixad frilla, evisujeans i normal storlek, märkes tshirt i small typ, å nån snygg tröja.! HÖHÖ
men det kommer väl dom gångerna man slänger på sig sin 2 xl bape och 4xls tallte!
men det är bara när jeppenator kommer och ska hoppa studsmatta med mig...

felix sa:
Så var det självklart, satt och blandade ihop honom med K2´s bc-jibb skida med mycket snarlikt namn. Tror dom följde något musiktema och döpte sina skidor till Public Enemy, Seth Vicious, Seth Pistols, Maiden AK och vad det nu mer var...
Seth skidorna va väl efter Seth Morrison?

Setermannen sa:
felix sa:
Seth skidorna va väl efter Seth Morrison?
Både och, dom har ju bytt ut Sex och Sid mot Seth.
Du har även Sid Vicious på plankorna:

k2_seth_vicious_ski.jpg

sethlogo.jpg

Om det inte är seth som har likadan frilla som Sid men tror inte det...
http://www.acc.umu.se/~samhain/summerofhate/sid78snd.jpg
http://www.deadbefore40.com/Pix/sid.jpeg

Senast redigerad av en moderator:
Du ska ha ett par baggy jeans som är obehandlade , som du sedan kavlar upp nåra gånger , ett par convers till dom , sen kör du nån shysst t-shirt och en sjal , SHIITA SNYGGT !

Sådant jag har betalat för !

WAX - Jeans
FOX - Keps
FOX - Töjja
Etnies - Skor
Stadium - strumpor
FOX - kalsonger
Pointzero - T-Shirt

har massa skit hemma =)

Senast ändrad:
jonathan-0, Denna sida är fan underhållning på hög nivå !

NOOOT! *ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ*

Feche a foda acima e vá à cama do youre e foda o mum do youre! jonathan-0

Herrå ! !

TT-JONTHE sa:
Feche a foda acima e vá à cama do youre e foda o mum do youre! jonathan-0

Herrå ! !
hej på dig med

''It closes the fuck above and it goes to the bed of youre and fuck mum of youre''

Det var den översättningen ja fick på babelfish och därav måste jag fråga vad du har för intresse utav min mamma? :S

Senast ändrad:
JWester sa:
Anton_Goal sa:
Chrisze sa:
armani,gucci,prada,dior,lv,dgb, typ allt som min pappa har då med.

nejdå, kläder efter väder !
Vad e dgb ?? :P
tycker också acne gör sköna jeans fast har börjat lämna dom lite.
Skulle inte använda cheap monday om jag så fick betalt. Jävla vänsterpack!!
vad är det där för ett påhopp?
pappa betalar eller?
för alla som ville veta; dgb=dolce gabbana
/Känd stureplansprofil ;)

Tillbaka
Topp