avillberg
Ny medlem
Mode utanför skidåkningen
då har vi ett prakt exemplar på ostbågen;DFlaand sa:helst vita stuprör, lacoste-skor, rosa fred & perry piké, en burk dax wax i håret, då är man redo.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
då har vi ett prakt exemplar på ostbågen;DFlaand sa:helst vita stuprör, lacoste-skor, rosa fred & perry piké, en burk dax wax i håret, då är man redo.
låt brudarna som inte fattar att de är kallt ute på vinterkvällarna få sitta & frysa så att dom lär sig nånting!? det blir ju bara dumt om dom alltid räknar me att få en killes jacka, och inte lär sig o bli självständiga å ta egna beslut?Joel_bitar sa:Håller med wester, klart som fan man inte ska låta tjejen frysa. Bättre att man själv fryser än att tjejen fryser. Vart är ungdomen på väg egentligen?JWester sa:till de som klagar på mitt val av smala jeans och oakley xxl jacka....jag satt o kollade på finalen, och flickan bredvid mig frös i hennes lilla formel1 jacka, så jag visade lite gentlemannamanér och lät henne låna min lite varmare streetjacka. själv ville jag inte sitta i tshirt, därav skidjackan....
hoppas ni förstår, jag ursäktar å det grövsta.
j
Seth skidorna va väl efter Seth Morrison?felix sa:Så var det självklart, satt och blandade ihop honom med K2´s bc-jibb skida med mycket snarlikt namn. Tror dom följde något musiktema och döpte sina skidor till Public Enemy, Seth Vicious, Seth Pistols, Maiden AK och vad det nu mer var...
Både och, dom har ju bytt ut Sex och Sid mot Seth.Setermannen sa:Seth skidorna va väl efter Seth Morrison?felix sa:Så var det självklart, satt och blandade ihop honom med K2´s bc-jibb skida med mycket snarlikt namn. Tror dom följde något musiktema och döpte sina skidor till Public Enemy, Seth Vicious, Seth Pistols, Maiden AK och vad det nu mer var...
haha töntMonark sa:Baggy på vintern - casual på sommaren![]()
I know you are, but what am I?Mud-Butt sa:haha töntMonark sa:Baggy på vintern - casual på sommaren![]()
jo utan att säga för mycket finns det ju vissa som gör denna sidan mycket underhållande att gå in på.TT-JONTHE sa:jonathan-0, Denna sida är fan underhållning på hög nivå !
NOOOT! *ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ*
hej på dig medTT-JONTHE sa:Feche a foda acima e vá à cama do youre e foda o mum do youre! jonathan-0
Herrå ! !
Haha, nice comeback!Monark sa:I know you are, but what am I?Mud-Butt sa:haha töntMonark sa:Baggy på vintern - casual på sommaren![]()
ok sYnd vad betydde det då?TT-JONTHE sa:haha okej det va helt fel översättning !
för alla som ville veta; dgb=dolce gabbanaJWester sa:vad är det där för ett påhopp?Anton_Goal sa:Vad e dgb ?? :PChrisze sa:armani,gucci,prada,dior,lv,dgb, typ allt som min pappa har då med.
nejdå, kläder efter väder !
tycker också acne gör sköna jeans fast har börjat lämna dom lite.
Skulle inte använda cheap monday om jag så fick betalt. Jävla vänsterpack!!
pappa betalar eller?