Mojave

Baddie

Ny medlem
Mojave
Shiet! Måste få tag på Mojave-solgalsögon (ni vet de som såldes på tv-shop för ett antal år sedan)

jag tycker de är riktigt snygga och coolt att man kan byta ut glasen snabbt och enkelt. Skulle va bra om nån vet var man kan köpa den grymma midjeväskan också så man kan ha med sig alla olika glas ifall det skulle bli molnigt eller soligt på stan :)

Mojave
De säljs fortfarande men torr itne att det heter mojave längre och sedan ha produkten bytat kanal till Nordicshop eller vad det heter..

Mojave
Word!

Mojave rockar fett! Så jäkla nice att man bara behöver köpa ett par som man kan ha resten av livet. Dom håller ju till och med om man slår dom med en slägga! Här är en länk till några andra kvalitetsprodukter som du kanske gillar.

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=SE

Jag kan rekomendera nyheten 5-up som är något så spännande som en träningsapparat för hemmet! Nu behöver man aldrig gå på gym mera! Och den är typ en miljard ggr mer effektiv än andra träningsmetoder. Eller varför inte Smart Scissors? Namnet säger väl allt? En smart sax helt enkelt.

TV-Shop är brutala på att hitta nya innovativa produkter.

Mojave
jag kan ju stolt säga att jag äger en magic bullet! ni vet hur det är, man ligger hemma en regnig dag och skolkar från skolan, slår på 3an och så kommer tv shop upp direkt och man blir hajpad som aldrig förr, så jag tog steget efter ett flertal repriser utav magic bullet reklamen och köpte den.. den är alltså verkligen the shit! jag rekomenderar den starkt, inte till matlagning men som grogg mixer!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp