Monoski-åkare i Åre

Vild2012

Ny medlem
Monoski-åkare i Åre
Hej mitt namn är Joel Strlmvall. Jag är ganska ny på monoski men blev förälskad i monoski för några år sedan. Jag undrar om det finns några andra passionerade monoskiåkare som kommer spendera vintern i Åre. Skulle vara skönt att åka ihop med likasinnade.

Hör gärna av er här i tråden eller i PM så hoppas jag att vi kan dela erfarenheter och upplevelser i vinter =)

Även vintern 2013/2014.

Senast ändrad:
Monoski-åkare i Åre
Såg en monoskiåkare i Åre förra vintern och måste säga att det ser väldigt speciellt ut när någon åker det. Först ser man inte att det är en monoski men det är något med stilen som inte stämmer. När man väl ser vad det blir det lite av en wowupplevelse.

Vore fint om ni kunde fixa nån film när ni åker i Åre :)

Monoski-åkare i Åre
Hyrde en mono-ski på en hyra i Rödkullen för några vintrar sen, var en speciell upplevelse. Och precis som med en sk hasch-planka så är ju inte Åre ´alltid dess rätta element. Dock är det väldigt smooth att få ta en toy o smeka runt i pisten med :) Ledord höft... Flått sytt får! :cool:

...men om man vill ta en toy så kan man ju också ta några pirko i goda vänners lag o lyssna på tjugo-minuters blues music experienced jam... t.ex.

Senast ändrad:
Monoski-åkare i Åre
Ballt. Är medel på bräda å körde skidor sist i sälen -02 så jag kommer väl slå mig sönder å samman ? Verkar hursomhelst kul.

Monoski-åkare i Åre
Tjenare. Jag tänkte oxå försöka att klämma in någon dag v9 i Åre. Kommer upp med en Tricks 177 och en Best Of!!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp