Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det går absolut att montera i samma hål om man har lite känsla för vad man gör.Pillard sa:Det beror ju förstås på. Det är fullt möjligt att det funkar att bara skruva i skruvarna igen. Det beror ju på hur hålen mår. Men för att vara på den säkra sidan kan du ju hälla i lite lamineringsepoxi i hålen för att stärka upp. Skulle jag göra det själv hade jag tagit en tandpetare eller motsvarande och "målat" väggarna på insidan av hålet med epoxi och sen låtit den härda. Sen hade jag haft i vanligt trälim och skruvat. Om jag kände att skruvarna drog ordentligt så hade jag varit nöjd där. Om skruvarna känts "lösa" och inte riktigt dragit fast hade jag tagit ur dem, borrat upp hålet lite och sen fyllt på med epoxi utblandad med filler och sen borrat nytt hål i mitten av det större hålet. Här hade jag dock kört en sån väggmålning i det nya större hålet med oförtjockad epoxi först som fått härda innan jag hade i filler-blandad epoxi.
Det kan dock finnas bättre sätt men så hade jag testat mig fram iaf.