E
effeh
Guest
Montering - Fel?
seriöst?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja de kommer att svänga bättrejibbkrille sa:har samma problem själv, har köpt dynastar nothing but trouble, ville ha dom mittmonterade men fick dom typ -4 cm... Blire nå skillnad:S???
det blir fula märken. har monterat om min bindning 3 gånger, men dom tänker man inte påR_emiL sa:alltså, kan de på GO där jag köpt dem bara monter om?
Blir det inte massa fula märken då?
haha, Hasse, Hasse, vet du vad jag tycker att DU ska göra innan du skriver något som inte stämmer? PRATA MED DYNASTAR!!Hasse sa:Hjalle_S: Nu tycker jag att du har sjukt fel. Ska vi ha lite skidlektion nu kanske?
Salomon: Jibbskidor i skum. Ingen metallplatta alls.
Dynastar: Träkärna kan montera bindningen precis var du vill där oxå.
Armada: Träkärna. Montera som du vill.
Hendryx: Träkärna. Ev. extra glasfiber om du vill ha det.
Rossignol: Träkärna..
Völkl: Träkärna montera var du vill..
Så jag tycker du ska ta reda på fakta innan du skriver något som inte stämmer. Du kan montera bindningen precis där du vill på TM skidan.
//H
okej!!Reine sa:Ja de kommer att svänga bättrejibbkrille sa:har samma problem själv, har köpt dynastar nothing but trouble, ville ha dom mittmonterade men fick dom typ -4 cm... Blire nå skillnad:S???
Som det ska vara!
Men för brunögaåkning (Läs Switch) så vet jag inte hur mycket skillnad det blir, marginellt?!?
Tur jag har att min bindning sitter kvar isåfall.Stadig sa:Hjalle S har säkert rätt. Jag vet att det gäller K2 fujative också enligt många på newschoolers.com.
Du är en sådan härlig och trevlig människa Hasse, du verkligen förbättrar den redan tillfälligtvis dåliga stämningen här på freerides forum.Hasse sa:Hoppas du skojar om länken? Kommer ju inte in på din hotmail lär du förstå eller hur? Var 165 cm jag monterade. Och det var inte dom första vi monterade. Och alla har funkat hittils. Men som sagt är ju bara mitt jobb och min chefs jobb. Den bästa jibbern här nere har åkt på 165 i tre månader nu och det har inte hänt något.
//H