Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min nya lägenhet ligger på lustigkullevägen så det kan inte vara långt borta:Dsimonthyrberg sa:Tror det finns nån "backe" som heter Lustigkullebacken eller liknande i Motala. Annars har du Tolvmannabacken i Kisa och Yxbacken i Norrköping. Är väl dom backarna/anläggningarna som finns däromkring, även om dom inte är mkt att hänga i granen direkt..
Min nya lägenhet ligger på lustigkullevägen så det kan inte vara långt borta:Dsimonthyrberg sa:Tror det finns nån "backe" som heter Lustigkullebacken eller liknande i Motala. Annars har du Tolvmannabacken i Kisa och Yxbacken i Norrköping. Är väl dom backarna/anläggningarna som finns däromkring, även om dom inte är mkt att hänga i granen direkt..
fintT0bbeH sa:Min nya lägenhet ligger på lustigkullevägen så det kan inte vara långt borta:Dsimonthyrberg sa:Tror det finns nån "backe" som heter Lustigkullebacken eller liknande i Motala. Annars har du Tolvmannabacken i Kisa och Yxbacken i Norrköping. Är väl dom backarna/anläggningarna som finns däromkring, även om dom inte är mkt att hänga i granen direkt..
Får kolla runt lite efter infosimonthyrberg sa:fintT0bbeH sa:Min nya lägenhet ligger på lustigkullevägen så det kan inte vara långt borta:Dsimonthyrberg sa:Tror det finns nån "backe" som heter Lustigkullebacken eller liknande i Motala. Annars har du Tolvmannabacken i Kisa och Yxbacken i Norrköping. Är väl dom backarna/anläggningarna som finns däromkring, även om dom inte är mkt att hänga i granen direkt..dock tveksam till att denna "backe" är något att ha. finns i princip ingen info om den på nätet eller nåt..
tror inte han flyttade till motala för att åka skidor i första hand..s-dejin sa:hmm , asså tror inte motala var världens bästa ställe att flytta till om du vill åka skidor och ang. omberg naee ingen backe att rek. annars äre Yxbacken i nkpg som gäller även om den inte är tip topp så duger den fint att åka i, du har också storstenshöjden i örebro som jag tror ska va bra men minns inte så mycket av den backen. Fast Yxbacken och Storstenshöjden ligger typ en timme från motala![]()
du kan ju även åka 5 mil till så kommer du till spökbacken. 2 hopp och 5 olika rör och boxar.simonthyrberg sa:om du är ute efter att åka park är förmodligen Yxbacken det enda alternativet. dom har senaste säsongerna dragit upp några rails och även byggt ett hopp. vad jag vet har inte tolvmannabacken i Kisa något hopp överhuvudtaget. i alla fall inte dom gångerna jag har varit där..