Mount Everest Dokumentär på TV4 ikväll

fripe

Ny medlem
En dokumentärfilm om Tomas Olsson och Tormod Granheims Mount Everest Expedition visas på TV4 ikväll (13/6) kl.22.35.

Gabbee-> Det är synd att jag inte är moderator och kan kasta ut dig från forumet, i så fall hade du varit bannad inom fem röda. Din kommentar är det fanimej bland det mest idiotiska jag någonsin läst här på FR. Om du hade använt dina två hjärnceller (som antagligen i och för sig är i ständig konflikt) så hade du kanske lagt märke till den tragiska olyckan som hände på Everest och som dokumentären på TV4 handlar om.

Senast ändrad:
Glisseur sa:
Gabbee-> Det är synd att jag inte är moderator och kan kasta ut dig från forumet, i så fall hade du varit bannad inom fem röda. Din kommentar är det fanimej bland det mest idiotiska jag någonsin läst här på FR. Någonsin. Om du hade använt dina två hjärnceller (som antagligen i och för sig är i ständig konflikt) så hade du kanske lagt märke till den tragiska olyckan som hände på Everest och som dokumentären på TV4 handlar om.
Det där var väl ett väldigt onödig påhopp! Han viste väl inte om det och ville uttrycka sin glädje för programet på ett lustigt vis. Du borde få minst en varning för det där påhoppet.

Tyvärr så bildar ju alla äldre vanliga användare här på freeride med moderatorer i vänskapskretsen ett eget lite regelsystem där ni ofta få sväva långt utanför dom regler som oss "vanliga" användare förhåller oss till.

Senast ändrad:
hellbergarn sa:
Glisseur sa:
Gabbee-> Det är synd att jag inte är moderator och kan kasta ut dig från forumet, i så fall hade du varit bannad inom fem röda. Din kommentar är det fanimej bland det mest idiotiska jag någonsin läst här på FR. Någonsin. Om du hade använt dina två hjärnceller (som antagligen i och för sig är i ständig konflikt) så hade du kanske lagt märke till den tragiska olyckan som hände på Everest och som dokumentären på TV4 handlar om.
Det där var väl ett väldigt onödig påhopp! Han viste väl inte om det och ville uttrycka sin glädje för programet på ett lustigt vis. Du borde få minst en varning för det där påhoppet.

Tyvärr så bildar ju alla äldre vanliga användare här på freeride med moderatorer i vänskapskretsen ett eget lite regelsystem där ni ofta få sväva långt utanför dom regler som oss "vanliga" användare förhåller oss till.
Om han mot all förmodan inte visste det så är det väl rätt att han lär sig att man inte utrycker sig så!

Utmärkt, och stark, dokumentär som definitivt är värd en titt.
Sorgligt utan att vara vulgärt.

hellbergarn sa:

Vad pratar du om? Det som Gabbee skrev (som nu är borttaget) var: 1. Jävligt onödigt 2. Väldigt opassande. 3. Idiotiskt.
Vare sig han visste om det eller inte så var hans inlägg helt meningslöst.

OlaMelin sa:
hellbergarn sa:

Vad pratar du om? Det som Gabbee skrev (som nu är borttaget) var: 1. Jävligt onödigt 2. Väldigt opassande. 3. Idiotiskt.
Vare sig han visste om det eller inte så var hans inlägg helt meningslöst.
Hans inlägg var lika meningslöst som tex "jag ska se den!! snööö wohoo" Ordvalet var kanske inte det bästa men med en glimt i ögat och med budskapet att det verkligen var ngt han såg fram emot. Det jag VERKLIGEN inte förstår är varför Glisseur inlägg som bryter mot forumsreglerna inte tas bort!

Senast ändrad:
Enligt statistiken sker majoriteten av dödliga olyckor på uppstigningen, eller när man klättrar ner från Mount Everest, när det är mörkt. Därför är det viktigt att bestiga det så tidigt som möjligt, för att få tillräckligt med tid att återvända till ett av de tillfälliga lägren innan det blir mörkt.
684146.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp