Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där var väl ett väldigt onödig påhopp! Han viste väl inte om det och ville uttrycka sin glädje för programet på ett lustigt vis. Du borde få minst en varning för det där påhoppet.Glisseur sa:Gabbee-> Det är synd att jag inte är moderator och kan kasta ut dig från forumet, i så fall hade du varit bannad inom fem röda. Din kommentar är det fanimej bland det mest idiotiska jag någonsin läst här på FR. Någonsin. Om du hade använt dina två hjärnceller (som antagligen i och för sig är i ständig konflikt) så hade du kanske lagt märke till den tragiska olyckan som hände på Everest och som dokumentären på TV4 handlar om.
Om han mot all förmodan inte visste det så är det väl rätt att han lär sig att man inte utrycker sig så!hellbergarn sa:Det där var väl ett väldigt onödig påhopp! Han viste väl inte om det och ville uttrycka sin glädje för programet på ett lustigt vis. Du borde få minst en varning för det där påhoppet.Glisseur sa:Gabbee-> Det är synd att jag inte är moderator och kan kasta ut dig från forumet, i så fall hade du varit bannad inom fem röda. Din kommentar är det fanimej bland det mest idiotiska jag någonsin läst här på FR. Någonsin. Om du hade använt dina två hjärnceller (som antagligen i och för sig är i ständig konflikt) så hade du kanske lagt märke till den tragiska olyckan som hände på Everest och som dokumentären på TV4 handlar om.
Tyvärr så bildar ju alla äldre vanliga användare här på freeride med moderatorer i vänskapskretsen ett eget lite regelsystem där ni ofta få sväva långt utanför dom regler som oss "vanliga" användare förhåller oss till.
Vad pratar du om? Det som Gabbee skrev (som nu är borttaget) var: 1. Jävligt onödigt 2. Väldigt opassande. 3. Idiotiskt.hellbergarn sa:Det där var väl ett väldigt onödig påhopp! Han viste väl inte om det och ville uttrycka sin glädje för programet på ett lustigt vis. Du borde få minst en varning för det där påhoppet.
Tyvärr så bildar ju alla äldre vanliga användare här på freeride med moderatorer i vänskapskretsen ett eget lite regelsystem där ni ofta få sväva långt utanför dom regler som oss "vanliga" användare förhåller oss till.
Hans inlägg var lika meningslöst som tex "jag ska se den!! snööö wohoo" Ordvalet var kanske inte det bästa men med en glimt i ögat och med budskapet att det verkligen var ngt han såg fram emot. Det jag VERKLIGEN inte förstår är varför Glisseur inlägg som bryter mot forumsreglerna inte tas bort!OlaMelin sa:Vad pratar du om? Det som Gabbee skrev (som nu är borttaget) var: 1. Jävligt onödigt 2. Väldigt opassande. 3. Idiotiskt.hellbergarn sa:Det där var väl ett väldigt onödig påhopp! Han viste väl inte om det och ville uttrycka sin glädje för programet på ett lustigt vis. Du borde få minst en varning för det där påhoppet.
Vare sig han visste om det eller inte så var hans inlägg helt meningslöst.