Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Köpte mig en iAudio 4 512 för att ha när jag åker. Liten, billig, bäst i test enligt M3 (bättre ljud än JoS etc). Fick min för 2150, lite special dock...men det blir ungefär samma pris utan moms tror ja.
Är jäkligt nöjd med min Creative MuVo 128Mb
399:- på elgiganten.
Enormt enkel modell, ingen display, men jag brukar mest bara pajja dom så jag överlever utan.
Det enda jag saknar är en random funktion.
Men som sagt för 399:- är det ju guld.
Lagom att ha med sig i backen
creative muvo 2 får man väll mest minne/kr, 4GB minne för 2000kr - här ljög jag som kommenteras nedan, men du slipper en spelare med ett i framför och du får en väldigt liten och snygg spelare.
då ja kommer ha me mig en laptop innebär det lilla lagringsutrymmet inget problem. Har dessutom en iPod(som jag av förklarliga skäl INTE tänker åka med) så de gör att de rör mig ännu mindre i ryggen om de bara e 64 MB. Fan de ska ju bara va så billigt som möjligt om man ska åka skidor/springa o dyl me en spelare
Är det billiga GB som ni är ute efter skall ni sattsa på Creatives jätte spelare Zen Extra, svin ful spelare med 60 gigs hårddisk för 70 spänn GB (4200 kr).
Annars skulle jag köra på nån av Irivers spelare, riktigt fina.