mtbaker snowboardshop

• Trådstartare Trådstartare S-T
  • Start datum Start datum

S-T

Ny medlem
mtbaker snowboardshop
Billigt och bra service. De sände med flygpost och frakten kostade då 25 $ till England där jag befinner mig. Ingen skatt elere annat extra. De skrev ner värdet på varan också ifall att tullen skulle titta i det.

www.mtbakersnowboardshop.com

mtbaker snowboardshop
Nej, jag har inte betalat varken tull eller moms. De adresserade dock avsändaren det som om det var sänt från en privatperson vilket säkert varit till stor hjälp. Och kvittot sände de i separat kuvert så att paketet var helt oskyldigt om tullenverket ändå ville titta i paketet.

När det gäller utbudet så fanns det gott om Sessions och Volcom för några veckor sedan. Jag skulle maila och fråga vad de har kvar i aktuell storlek osv. Priserna på en del Sessions prylar var fantastiska. Köpte en Compression jacka för totalt 1650 kronor ink. fakt. Den kostar i normala fall 4000 kronor, kunde dock fås för 3000 pä Oneoff i Göteborg pga att den medföljande västen var väldigt tight och inte vidare behaglig att ha på sig.

mtbaker snowboardshop
Mt Baker Snowboard Shop är en riktig klassiker som har funnits sen typ -87 och har drivits av samma familj under alla år. De har ett riktigt bra utbud också.

Coolt att du har handlat av dem!!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp