P
psander
Guest
Musik, e ingen ''vad lyssnar du på tråd''
hehe, går ju knappt att höra vad dom säger. Men dom är sköna!^^
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har bara lyssnat på dom på nån vecka limewire har muppat upp sig och de va de en da som var kvar och jag vägrar lalla runt på youtube och är hård pank.psander sa:hehe, går ju knappt att höra vad dom säger. Men dom är sköna!^^
neeglindstrom sa:han lär ju var dum i huvudet !sebastian_p sa:är du dum i huvudet?KruxeliduX sa:mims - this is why im hot
Är det du som bestämmer om hiphop? Är det du som bestämmer vilka låtar som har bra och dåliga texter? Är det du som bestämmer vilka artister som man måste lyssna på om man ska lyssna på hiphop? Är det du som bestämmer att man måste sätta in sig i hiphop för att man lyssnar på det?sebastian_p sa:va e du för jävla svensson unge LTR har inte så jävla bra texter, inte fattaru heller för den delen..
fattar inte hur ni kan säga att ni "hiphoppare" på den här sajten om ni inte vet ett jota om någonting, hade ni varit lite insatt så borde ngn nämna Brother Ali, Talib Kweli, Common Sense, Mobb Deep(det gammla), Nas (det gammla), stones throw gänget m.m
Sluta va så jävla svenska och sätt in er i musiken...
nej realistiska, de e ju fan den sämsta texten som finns,KruxeliduX sa:neeglindstrom sa:han lär ju var dum i huvudet !sebastian_p sa:är du dum i huvudet?.. nu e ni allt dumma..
hahah, you heard.a_ahlnas sa:nej realistiska, de e ju fan den sämsta texten som finns,KruxeliduX sa:neeglindstrom sa:han lär ju var dum i huvudet !.. nu e ni allt dumma..
im hot cus im fly u aint cus u not, jea poesi
Word på denEricWibaeus sa:Promoe e en GRYM låtskrivare...
rätta mig om jag har fel men är inte white mas burden hans senaste album? om du syftar på bonus cd:n på standard bearer så är det väll bara gammalt outgivet material..Olaisen sa:Promoe gör bra låtar.. hans senaste album är väl inte de bästa enligt mig =P men white mans birden och long dictance runner är riktigt bra xD
haha ^^ första inlägget oxåKruxeliduX sa:mims - this is why im hot
hip-hop is dead är ju inte ens jämförbart med Illmatic..Robbott sa:Vadå så NAS - Hip Hop is dead (albumet) har kassa texter? Eller vad menar du med gammla? Annars håller jag med helt klart.sebastian_p sa:va e du för jävla svensson unge LTR har inte så jävla bra texter, inte fattaru heller för den delen..vxorider sa:Grejen är att hiphop är ju poesi , och många förmedlar ju sitt budskap genom det, lite det som är mening. Men nu är det många (tycker jag iaf) som bara rappar som hur fattiga dom va och hur rika dom är nu, hur många horor, hus, glocks och bilar dom har.
Som sagt har LTR mycket budskap, Fattaru har med om du är ute efter svenskt. Men de flesta har budkspa, bara att lyssna lite![]()
fattar inte hur ni kan säga att ni "hiphoppare" på den här sajten om ni inte vet ett jota om någonting, hade ni varit lite insatt så borde ngn nämna Brother Ali, Talib Kweli, Common Sense, Mobb Deep(det gammla), Nas (det gammla), stones throw gänget m.m
Själv bryr jag mig inte jättemkt om texter och budskap, man orkar ändå inte sitta och lyssna och tycka något om allt. Tycker mer att bra beats och rhymes är skönare att lyssna på. Dock finns det gränser som t ex game som sjunger om exakt samma saker hela tiden. Men han har gjort en jävla massa bra också.
aja ha det fint
du verkar va en riktigt störd människa hur fan kan du ens förknippa någon av de ovannämda artiser med slick rick och sugar hill gang?!vxorider sa:Sluta va så jävla amerikansk isåfall då ?sebastian_p sa:va e du för jävla svensson unge LTR har inte så jävla bra texter, inte fattaru heller för den delen..vxorider sa:Grejen är att hiphop är ju poesi , och många förmedlar ju sitt budskap genom det, lite det som är mening. Men nu är det många (tycker jag iaf) som bara rappar som hur fattiga dom va och hur rika dom är nu, hur många horor, hus, glocks och bilar dom har.
Som sagt har LTR mycket budskap, Fattaru har med om du är ute efter svenskt. Men de flesta har budkspa, bara att lyssna lite![]()
Men ska man räkna upp varenda artist man vet eller ? Och menar du att LTR inte har budskap heller ?
Men om du ska nämna dina coola hiphopare, varför inte Sugar Hill Gang då ? Och Slick Rick , borde inte han nämnas heller eller ?
men e du verkar ju inte tänka specciellt mycket.... vad bad simply p om för texter låtar och artister?!Deespin sa:Är det du som bestämmer om hiphop? Är det du som bestämmer vilka låtar som har bra och dåliga texter? Är det du som bestämmer vilka artister som man måste lyssna på om man ska lyssna på hiphop? Är det du som bestämmer att man måste sätta in sig i hiphop för att man lyssnar på det?sebastian_p sa:va e du för jävla svensson unge LTR har inte så jävla bra texter, inte fattaru heller för den delen..
tack englundENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:hip-hop is dead är ju inte ens jämförbart med Illmatic..Robbott sa:Vadå så NAS - Hip Hop is dead (albumet) har kassa texter? Eller vad menar du med gammla? Annars håller jag med helt klart.sebastian_p sa:va e du för jävla svensson unge LTR har inte så jävla bra texter, inte fattaru heller för den delen..
Själv bryr jag mig inte jättemkt om texter och budskap, man orkar ändå inte sitta och lyssna och tycka något om allt. Tycker mer att bra beats och rhymes är skönare att lyssna på. Dock finns det gränser som t ex game som sjunger om exakt samma saker hela tiden. Men han har gjort en jävla massa bra också.
aja ha det fint
Jag jag vet att det var det simply p frågade om. Han frågade efter hiphop låtar med bra texter. Vxorider sa vad han tyckte och då kom du och sa att han tyckte fel.sebastian_p sa:men e du verkar ju inte tänka specciellt mycket.... vad bad simply p om för texter låtar och artister?!Deespin sa:Är det du som bestämmer om hiphop? Är det du som bestämmer vilka låtar som har bra och dåliga texter? Är det du som bestämmer vilka artister som man måste lyssna på om man ska lyssna på hiphop? Är det du som bestämmer att man måste sätta in sig i hiphop för att man lyssnar på det?sebastian_p sa:va e du för jävla svensson unge LTR har inte så jävla bra texter, inte fattaru heller för den delen..
läs innan du skriver ngt eller du kanske tycker att mims har sjukt tunga o djupa rhymes... ??
Vafan detta börjar ju bli komiskt ..sebastian_p sa:du verkar va en riktigt störd människa hur fan kan du ens förknippa någon av de ovannämda artiser med slick rick och sugar hill gang?!vxorider sa:Sluta va så jävla amerikansk isåfall då ?sebastian_p sa:va e du för jävla svensson unge LTR har inte så jävla bra texter, inte fattaru heller för den delen..
Men ska man räkna upp varenda artist man vet eller ? Och menar du att LTR inte har budskap heller ?
Men om du ska nämna dina coola hiphopare, varför inte Sugar Hill Gang då ? Och Slick Rick , borde inte han nämnas heller eller ?
om du lyssnar på ltr's texter så e de mycke som låter samma men du 15 åriga pojke från växjö inte kanske orkar lyssna på texten utan tar de som låter bra...
alla vet väl att sebastian_p är en skåning?vxorider sa:Vafan detta börjar ju bli komiskt ..sebastian_p sa:du verkar va en riktigt störd människa hur fan kan du ens förknippa någon av de ovannämda artiser med slick rick och sugar hill gang?!vxorider sa:Sluta va så jävla amerikansk isåfall då ?
om du lyssnar på ltr's texter så e de mycke som låter samma men du 15 åriga pojke från växjö inte kanske orkar lyssna på texten utan tar de som låter bra...
Fröken Sebastian ska ha musiklektioner på Freeride. Och varför jag valde att nämna Sugar Hill Gang så va det kanske för att dom gjorde första hiphop låten , men du verkar ju inte ha nån koll om det. Men visst, första hiphop låten har ju ingenting med hiphop att göra, vad tänker jag med?
Och ja, jag är från Växjö, du har nog ingen aning om vad det ligger nånstans, men man märker ganska tydligt att du är en uppblåst jävla Åre snubbe som tror du kan allt och är nån jävla diktator här.
Herregud
håller helt med, talib är den bästa!! vill du ha en låt med ett budskap lyssna på The proud på Quality skivan! helt underbar!! tycker även när talib och mos def körde tillsamans som black star, riktigt bra hiphop..perhv sa:talib kweli måste ju vara överlägsen när det kommer till djupare texter om dagens samhälle. gamla skivorna som beutiful struggle och quality innehåller riktigt bra skit
kanye west suger, han texter handlar ju fan inte om nått..Robbott sa:kanye west, nas
och just det! Dr. Dre feat snoop dogg - Bitch Niggaz
för det första kommer jag ifrån malmö. för det andra gjorde dom inte alls den första hip hop låten..vxorider sa:Vafan detta börjar ju bli komiskt ..sebastian_p sa:du verkar va en riktigt störd människa hur fan kan du ens förknippa någon av de ovannämda artiser med slick rick och sugar hill gang?!vxorider sa:Sluta va så jävla amerikansk isåfall då ?
Fröken Sebastian ska ha musiklektioner på Freeride. Och varför jag valde att nämna Sugar Hill Gang så va det kanske för att dom gjorde första hiphop låten , men du verkar ju inte ha nån koll om det. Men visst, första hiphop låten har ju ingenting med hiphop att göra, vad tänker jag med?
Och ja, jag är från Växjö, du har nog ingen aning om vad det ligger nånstans, men man märker ganska tydligt att du är en uppblåst jävla Åre snubbe som tror du kan allt och är nån jävla diktator här.
Herregud
men nää han suger du lyssna jue bara på hanemmenator sa:mims - this is why im hot
måste ju definitivt hålla med, props till prop! ;D hahakolpina sa:Denna kille ska i lyssna på http://www.myspace.com/propdylan1 å låten Can U imagine....detta är morgondagens nas![]()
dendär killen va inte helt dåligCarlrockscity sa:måste ju definitivt hålla med, props till prop! ;D hahakolpina sa:Denna kille ska i lyssna på http://www.myspace.com/propdylan1 å låten Can U imagine....detta är morgondagens nas![]()
du kan inte ha lyssnat ett skit på kanye west om du säger att han inte har nåt budskap i sina texterNeilProvo sa:kanye west suger, han texter handlar ju fan inte om nått..Robbott sa:kanye west, nas
och just det! Dr. Dre feat snoop dogg - Bitch Niggaz
Young jeezy - 3 a.m ft. Timbaland.))
jag tycker sebastian_p borde chilla lite å inte lägga bajsenödiga kommentarer till alla som inte tycker som honom, nån som håller med?sebastian_p sa:för det första kommer jag ifrån malmö. för det andra gjorde dom inte alls den första hip hop låten..vxorider sa:Vafan detta börjar ju bli komiskt ..sebastian_p sa:du verkar va en riktigt störd människa hur fan kan du ens förknippa någon av de ovannämda artiser med slick rick och sugar hill gang?!
Herregud
visste du att Hip Hop härstammar ifrån blues t.ex?
Och visste du att det kom ifårn de svarta slavarna därav att det kallades slav sång ibörjan...?
jag har inte sagt vad någon ska lyssna på men han ber om musik med buskap i och då skriver jag de artister jag tycker framför de men du kanske tycker att slick rick e den fetaste o rappar om bra skit liksom.. de e upp till dig..
och jag är ingen uppblåst åre jävel...
de e du som verkar tro att du vet ngt men e helt ute och cyklar.
Kapten Röd är ju ändå ingen hiphop, reggae för hela slanten är det som gällerme_syltmogul sa:KAPTEN RÖD
han har skön musik å sound + att texterna är lite djupa eller vad man ska kalla det för... De har en mening XD
grabbar han driver med er...theusualsuspect sa:Haha tänkte samma sak.sebastian_p sa:är du dum i huvudet?KruxeliduX sa:mims - this is why im hot
Den låten säger inte mycket direkt.
ordglindstrom sa:Word^^AndreasA sa:du kan inte ha lyssnat ett skit på kanye west om du säger att han inte har nåt budskap i sina texterNeilProvo sa:kanye west suger, han texter handlar ju fan inte om nått..
Young jeezy - 3 a.m ft. Timbaland.))