softpotatiskorven
Ny medlem
musiktillstånd?
tjena! jag undrar lite om ni skaffar tillstånd för musiken i era videos och vad innebär om man inte har det och är riskerna stora?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Dr_Snow sa:Istället för diverse mindre hjälpsamma svar kommer här det "rätta" sättet: http://stim.se/sv/KUNDER/Internet/Streaming-bildproduktioner/
Med det sagt skulle jag tippa på att 99.9% av skaparna av amatörfilmerna här på Freeride inte har varit inne på den sidan.
dum jävla p12a! du är en av dom få idioterna som inte borde få sätta sin fot på detta forum.ekebom sa:En kille blev dömd till döden i delstaten Ohio, USA för ett par år sedan pga det! Det var nämligen där han ertappades.. Familjen till den 12-årige pojken minns honom som en rar och oskyldig pojke, vars uppsåt bara var att genom lite cool musik göra sig ett namn på skidsajten ns.
+1Utter sa:STIM kan vara den girigaste jävla skiten som existerar på denna jord. De har t ex kommit fram till att alla hyrbilsfirmor ska betala pengar för att det finns en radio i varje bil... trots att radiokanalerna redan betalar för att spela musiken. För en hyrbil är tydligen en offentlig plats... jävla fucking bullshit!
Seriöst? Det är F&¤ för&#¤%*£¤!Utter sa:STIM kan vara den girigaste jävla skiten som existerar på denna jord. De har t ex kommit fram till att alla hyrbilsfirmor ska betala pengar för att det finns en radio i varje bil... trots att radiokanalerna redan betalar för att spela musiken. För en hyrbil är tydligen en offentlig plats... jävla fucking bullshit!
Låt oss då hoppas att den siffran fortsätter vara 99.9%. Eller att dom som går in och läser på länken inser hur idiotiskt det är och inte låter sig omfamnas av det växande anti-frihets-samhället. Snart kommer väl Skistar och kräver pengar för att bildmaterial på deras områden finns med i amatörfilmer på freeride.seDr_Snow sa:Istället för diverse mindre hjälpsamma svar kommer här det "rätta" sättet: http://stim.se/sv/KUNDER/Internet/Streaming-bildproduktioner/
Med det sagt skulle jag tippa på att 99.9% av skaparna av amatörfilmerna här på Freeride inte har varit inne på den sidan.