Mvh, Andreas. [Snowboard Film]

• Trådstartare Trådstartare PerErikAndreasAxelsson
  • Start datum Start datum
P

PerErikAndreasAxelsson

Guest

www.salomonsnowboards.com
www.bonfiresnow.com
www.myspace.com/knudttourette

Senast ändrad:
Måste tillägga att jag kollade bara första klippet och kommenterade vart det va ifrån sen gjorde jag nått annat...

Nu kollade jag på hela och jävlar va gooo!

Märks att man inte åkt på 5 månader nu så ge mig vinter!!!

fyfan, lång sommar framför oss nu känner jag. ännu mer efter filmen! Nice att du reppar Salomon/Bonfire, underskattade grejjer enligt mig :D
Nice film!

riccweee sa:
fyfan, lång sommar framför oss nu känner jag. ännu mer efter filmen! Nice att du reppar Salomon/Bonfire, underskattade grejjer enligt mig :D
Nice film!
Tack!
Ja, Salomon gör sjukt bra snowboards. Nästa års, dvs vinterns, grejjer är så feta!

riccweee sa:
Nice! Vilken bräda kör du medddd?
I videon kör jag med två modeller från Salomon. Den ena heter Sick Stick och är en puderbräda gjord av bambu. Den andra heter Grip och är en rocker som funkar lika bra i puder som park.

combatspenat sa:
Kul att salomon satsar lite på sitt svenska team! Kul att snowboardscenen är på G igen!
kul att snowboardscenen är på G igen? är väl absolut endast i skandinavien den kanske legat lite i skymundan pga av eskaleringen av jibb skidåkningen.
utanför skandinavien har snowboard scenen aldrig bleknat. på de ställen jag varit i världen är det snarare så att det är fler parkorienterade snowboardåkare än skidåkare

halfwaycrook sa:
combatspenat sa:
Kul att salomon satsar lite på sitt svenska team! Kul att snowboardscenen är på G igen!
kul att snowboardscenen är på G igen? är väl absolut endast i skandinavien den kanske legat lite i skymundan pga av eskaleringen av jibb skidåkningen.
utanför skandinavien har snowboard scenen aldrig bleknat. på de ställen jag varit i världen är det snarare så att det är fler parkorienterade snowboardåkare än skidåkare
Ursäkta... Kul att den SVENSKA snowboardscenen är på G igen. =D

Jo det är härligt utomlands... där folk faktist förstår att det är snowboard som gäller

combatspenat sa:
halfwaycrook sa:
combatspenat sa:
Ursäkta... Kul att den SVENSKA snowboardscenen är på G igen. =D

Jo det är härligt utomlands... där folk faktist förstår att det är snowboard som gäller
haha sorry, missförstod dig och blev lite till mig.
sett för många trådar av folk som har uppfattningen att snowboard håller på att dö ut.
känsligt ämne.

my apologies

combatspenat sa:
Precis som dom satsar i nordamerika också! Detta är anledningen att jag personligen förespråkar salomonbonfire över allt jag kommer. Dom HAR faktiskt mkt bra produkter, Alla till mkt bra pris, och dom satsar hårt på ungdomen. Salomon FTW

riccweee sa:
combatspenat sa:
Precis som dom satsar i nordamerika också! Detta är anledningen att jag personligen förespråkar salomonbonfire över allt jag kommer. Dom HAR faktiskt mkt bra produkter, Alla till mkt bra pris, och dom satsar hårt på ungdomen. Salomon FTW
Bra där!

Tillbaka
Topp