P
PerErikAndreasAxelsson
Guest
Mvh, Andreas. [Snowboard Film]
www.salomonsnowboards.com
www.bonfiresnow.com
www.myspace.com/knudttourette
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer bra det.Erikbrand sa:är alla klipp från åre? neeeeh? lr :D?
Nej, allt är filmat kring Åre. Kul att du gillade filmen och låten!Chilla sa:är första klippet från whistler?
första klippet är filmat till vänster om hamreliften om jag inte har fel, det såg iaf ut så när vi filmade det för 3 år vintrar senChilla sa:är första klippet från whistler?
Kul att höra!Carolajner sa:Galet bra, I love it!
Tack!riccweee sa:fyfan, lång sommar framför oss nu känner jag. ännu mer efter filmen! Nice att du reppar Salomon/Bonfire, underskattade grejjer enligt mig :D
Nice film!
I videon kör jag med två modeller från Salomon. Den ena heter Sick Stick och är en puderbräda gjord av bambu. Den andra heter Grip och är en rocker som funkar lika bra i puder som park.riccweee sa:Nice! Vilken bräda kör du medddd?
kul att snowboardscenen är på G igen? är väl absolut endast i skandinavien den kanske legat lite i skymundan pga av eskaleringen av jibb skidåkningen.combatspenat sa:Kul att salomon satsar lite på sitt svenska team! Kul att snowboardscenen är på G igen!
Ursäkta... Kul att den SVENSKA snowboardscenen är på G igen. =Dhalfwaycrook sa:kul att snowboardscenen är på G igen? är väl absolut endast i skandinavien den kanske legat lite i skymundan pga av eskaleringen av jibb skidåkningen.combatspenat sa:Kul att salomon satsar lite på sitt svenska team! Kul att snowboardscenen är på G igen!
utanför skandinavien har snowboard scenen aldrig bleknat. på de ställen jag varit i världen är det snarare så att det är fler parkorienterade snowboardåkare än skidåkare
haha sorry, missförstod dig och blev lite till mig.combatspenat sa:Ursäkta... Kul att den SVENSKA snowboardscenen är på G igen. =Dhalfwaycrook sa:kul att snowboardscenen är på G igen? är väl absolut endast i skandinavien den kanske legat lite i skymundan pga av eskaleringen av jibb skidåkningen.combatspenat sa:Kul att salomon satsar lite på sitt svenska team! Kul att snowboardscenen är på G igen!
utanför skandinavien har snowboard scenen aldrig bleknat. på de ställen jag varit i världen är det snarare så att det är fler parkorienterade snowboardåkare än skidåkare
Jo det är härligt utomlands... där folk faktist förstår att det är snowboard som gäller
Precis som dom satsar i nordamerika också! Detta är anledningen att jag personligen förespråkar salomonbonfire över allt jag kommer. Dom HAR faktiskt mkt bra produkter, Alla till mkt bra pris, och dom satsar hårt på ungdomen. Salomon FTWcombatspenat sa:Kul att salomon satsar lite på sitt svenska team! Kul att snowboardscenen är på G igen!
Bra där!riccweee sa:Precis som dom satsar i nordamerika också! Detta är anledningen att jag personligen förespråkar salomonbonfire över allt jag kommer. Dom HAR faktiskt mkt bra produkter, Alla till mkt bra pris, och dom satsar hårt på ungdomen. Salomon FTWcombatspenat sa:Kul att salomon satsar lite på sitt svenska team! Kul att snowboardscenen är på G igen!
Gud kommer straffa dig denna vinter. Skyll på dig och din svenska.HampZz0n sa:förbjudet att posta sånt här när det är snö brist VART FAN E SNÖN !