Mycket snack om mössor, men...

Fajjan

Ny medlem
...hur många har ni egentligen? Antar att det inte bara är jag som köper mössor som andra köper sockar? =) Tror min samling börjar gå upp mot 30+ (min hall börjar bli överbefolkad :P) men jag kan inte tänka mig att jag är värst!? Å så stickar jag mössor (snart klar med en ljusgul/vitrandig), så min samling växer. Å vilket märke är bäst överlag? Jag röstar på Coal!

EC lär ju vinna(har inte provat än) men neff är ju lite kewlt oxå.

langa lite pics på dina mössor så får FR-folket se!

effeh sa:
EC lär ju vinna(har inte provat än) men neff är ju lite kewlt oxå.

langa lite pics på dina mössor så får FR-folket se!
Jo, det skulle jag ju kunna göra =) Ska bara fixa en bild att ladda upp. Räknat nu; 35 mössor, tre bannband + en tomteluva + en till mössa på tillverkning (och ev nån mössa hemma hos mina föräldrar) Beat that!

Har 7st ec mössorn och en helt vanlig svart. Så att jag har ett par jag med :P

Senast ändrad:
eller så köper man en cool mössa o andvänder den tills den inte orkar mer. då köper man en ny. då får man bara 1 mössa hela tiden.

haha ja vinner hitills har ja flest typ 50-60 stycken ZODAHEADWEAR äre som gäller!!!!! är inte så känt mest proffs som kör me dom ;)

anders_sorlin sa:
haha ja vinner hitills har ja flest typ 50-60 stycken ZODAHEADWEAR äre som gäller!!!!! är inte så känt mest proffs som kör me dom ;)
Nice! Jag har mött min överman(men jag är ju kvinna... hmm, men jag är bästa kvinna hittills!)... men det är ju mycke kallare i Boden än i Skellefte, så jag förstår att du måste ha fler ;)

16 st mössor minsann!

En dalamössa, min favorit. (syrran kallar den för fågelbo-mössan)
Två stycken tomteluvor.
En randig mössa
En kalle Anka mössa
En samuraimössa
En inuitmössa
två stycken hemstickade mössor.
En vanlig blå luva
En muppad tofsluva
tre stycken "nordic beanies"
två stycken öronlappsmössor.

En Animal mössa
En mössa med mitt namn på..
Köpte en Haze mössa idag också :)

Sedan vare klart! :)

Senast ändrad:
nu ska jag ta mig tid att räkna upp mina !

Svart random mössa,
Sen en till svart random och jag vet icket var dom är !

Klå de ni ! ;)

Hmm, jaaa, har laddat upp en bild på min sida(men den syns nog inte än...) Jag vet inte hur man göra för att få in dom här..? =( Funkar inte att bara klistra in den...

du gör

Fiala sa:
anders_sorlin sa:
Nice! Jag har mött min överman(men jag är ju kvinna... hmm, men jag är bästa kvinna hittills!)... men det är ju mycke kallare i Boden än i Skellefte, så jag förstår att du måste ha fler ;)
klart duvet de går ju isbjörnar på gatorna så:D ;)

anders_sorlin sa:
Fiala sa:
anders_sorlin sa:
klart duvet de går ju isbjörnar på gatorna så:D ;)
Hihi... jag har faktiskt varit i Boden, å då gick det inga isbjörnar där, menmen... Å Skell är inte så långt bort från Boden... men kallare är det säkert! :P

Vad är EC?

Själv har jag en mösa från 70-talet, en gammal sjömansmössa min farbror använt. Hittade den på vinden hos farmor för ett år sedan. Blev ganska ghetto när jag vecklade ut kanten.
Inte alls som dom sjömansmössor ni föreställer er!

felixlind sa:
Vad är EC?

Själv har jag en mösa från 70-talet, en gammal sjömansmössa min farbror använt. Hittade den på vinden hos farmor för ett år sedan. Blev ganska ghetto när jag vecklade ut kanten.
Inte alls som dom sjömansmössor ni föreställer er!
Ingen bild???

Nej, men det kommer inom sin tid ;)
Har du möjligtvis bild på en EC mössa vad det nu är?

Ja juste, dom där har ju jag sett förut.
Vad kostar frakten? Kör dom postförskott och till närmsta paketutdelare eller?

Blev ju sugen ;)

Plus $4 till paypal om man beställer för mindre än $40

har ett gäng kepsar , dock tappat bort alla mina andra mössor utav någon anledning(?)

- Måste köpa en fet jäkel snart , något tipzZ?

s0ethest sa:
har ett gäng kepsar , dock tappat bort alla mina andra mössor utav någon anledning(?)

- Måste köpa en fet jäkel snart , något tipzZ?
Aaa, vi har ju fått lite tips hittills; ec headwear, coal, kask, neff, zodaheadwear + lite annat (typ tomteluvor, sjömansmössor etc) annars kan man ju alltid sätt igång å sticka eller virka, blir det verkligen en custom-mössa :P Beror ju lite vad du är ute efter???

Av: DanneK | Idag 01:52 Citera

aVillberg skrev:
i vilka butiker kan man hitta ec headwear mössorna i stockoholm?

DOM FINNS INTE I SVERIGE FÖR I HELVETE

FÖÖÖÖÖÖÖÖRRRLLLLLLLÅÅÅÅTTTTTTTTTTTTT DDDDDDDDDDDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!

Tillbaka
Topp