Någon som handlat av SportSpec?

Franklin

Ny medlem
http://www.sportspec.se/

Gjorde en sökning i forumet och såg att folk tipsat om butiken SportSpec i göteborg för utrustning, men hittade ingen som skrivit om hur de upplever butiken..

är de seriösa? har de koll på vad de säljer? funnits länge? osv..

De hette väl från början CykelSpec/Ski Logde?

Har bara handlat cykelprylar där och då var de sjukt kunniga och hjälpsamma. Däremot hade de inte de bästa priserna men det kanske är annorlunda på alpingrejerna.

Handlade där nu 2016. Kom överens men var tveksam efteråt om det var rätt modell till min grabb. Diskuterade med dem innan vi hämtade ut pjäxorna och ångrade oss dagen efter. Det blev ett blankt nej till att få lämna tillbaka dem. Iofs öppet köp men när vi hade en pågående diskussion och det var dagen efter tycker jag det var väl girigt. Så det blev till att ha ett par pjäxor över i garderoben. Köpte skidor samtidigt och tänkte köpa dubbdäck till mtbn men det blir någon annanstans. Kan inte rekommendera dem. Däremot Skistore, klockren service.

Beställde raceskidor till dottern flr flera år sedan. När dom kom visade det sig att det var en ett år äldre modell än den som de marknadsfört på sin hemsida, både i text och bild. Ingen jättebig deal eftersom det var samma skida under lacken, men ingen som helst reaktion när jag påpekade det och mina inlägg på deras FB raderades direkt. Oskönt. Skulle aldrig ge dom min business igen.

Tillbaka
Topp