OHarris
Ny medlem
Någon som har erfaenhet av APO och F2?
Tja, har fått vissa tankar på att beställa från Blue-tomato en fjolårsbräda, vill gärna ha en allround bräda som passar till det mesta!
Är det någon som prövar en F2 REAL? hur är dom isåfall?
Har även funderat på en APO SNOWBOARDS bräda...
grejen är att jag vet inte ett skit om dessa brädor ska jag vara ärlig
snälla hjälp mig!
// FRedrik
Är det någon som prövar en F2 REAL? hur är dom isåfall?
Har även funderat på en APO SNOWBOARDS bräda...
grejen är att jag vet inte ett skit om dessa brädor ska jag vara ärlig
snälla hjälp mig!
// FRedrik