Någon som har koll på Isola 2000?

Alfa

Ny medlem
Någon som har koll på Isola 2000?
Hej!

Ska resa ner till Monaco och semestra lite kommande vecka.
Jag tänkte då passa på att åka lite skidor och har hört att Isola 2000 ligger nära till hands.

Jaag undrar om någon har kolla på vad lifkort plus utrustning (skidor, pjäxor) för en dagstur kostar?

Deras hemsida är på Franska... Noll koll.

/J
 
Någon som har koll på Isola 2000?
Jeg er også nysgjerrig på isola 2000. Alfa, du får gi en lyd om du har tatt turen innom og tested stedet.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp