Någon som kör Göteborg - Stryn i maj?

Limpthepimp

Medlem
Någon som kör Göteborg - Stryn i maj?
Hej hallå

Behöver få upp lite väskor och skidor till Stryn från Göteborg
Någon som kör senare i maj, alternativt början i juni?? Orkar inte krångla med packning på bussen!

Cheers!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp