Någon som ska göra en säsong i Chamonix 08/09?

murreh

Ny medlem
Som rubriken lyder, är det någon som redan nu planerar att göra en säsong i Chamonix nästa år, alternativt någon annan ort?
Jag tänker sticka ner om ett år, hinner inte nu p.g.a. lång uppsägningstid.
Jag är färsking när det gäller säsongandet (men väldigt snäll och duktig på att åka skidor och dricka öl) så det vore bra att hitta någon annan som ska ner så kan vi jobba på det här tillsammans som i ett team ;), eventuellt dela boende och lite annat smått och gott!!!
(Jag har egen bil som jag funderar på att ta med ner, någon som har bilat ner förut som vill dela med sig av sina erfarenheter?)

Ses i dimman

Tyvärr kan ja ente nu eller 09 men 2010 kanske:D för ja ska göra lumpen först... men om du ska ner 2010 kan du ju skriva nått här först kan vi se då...

ja ska säsonga 08/09 blir första säsongen ! Står mellan Whistler, Avoriaz eller val´d i .. i höst bär det av ! skriv lär gärna känna lite folk som man kan säsonga med, inte säkert än men troligen hakar kompisen på ! lutar mycke åt avoriaz !

Senast ändrad:
Jag ska också säsonga 08/09 o cham är definitivt ett alternativ men BC lockar rätt mkt mer..

Jag ska definitivt säsonga någonstans, och det kommer som för dig att bli min första säsong.

var det blir ska jag inte säga med säkerhet, är lite sugen på canada om jag ska vara helt ärlig

Nej.

-08/09 blir första vintern utan svenskar i SchampoX på ett tag. Ett mellanår. (Inte mellanöl.)

Jag ska ner 08/09 och det blir antagligen cham, men eftersom mina sthlmspolers ska göra lumpen har jag ingen att åka med nu så det vore nice om man kunde haka nått team.
Jag kan både åka offpist och dricka öl :) jag är snäll också ha!

Hej hej

Det enda jag vet säkert är att det blir min första säsong 08/09, men Chamonix är alltid ett alternativ =) Lär dra solo, så hör av dig om du behöver förstärkning. Jag är en rätt bra underhållare vid bilresor ^^

Jag sållar mig till skaran. Jag kommer också göra en säsong i Alperna nästa vinter, vet dock inte vart än, eller med vem. Så det är väl lika bra att börja leta sällskap redan nu!

Hojta till om du behöver fylla ut resesällskapet! :D

jag, min flickvän och mina 3 polare ska ner till cham i slutet av november. Vi ska köpa bil(van) och köra ner då jag inte gillar att åka buss varje morgon...dessutom lättare att få med sig mer grejer ner. Vi har antagligen en stuga vid grand montes att bo i. Hör av er när det börjar närma sig så kan vi ta en öl på chambre.
chill

Tillbaka
Topp