Någon som ska till Björkliden eller Narvik imorgon på torsdag

erik_lagg

Aktiv medlem
Någon som ska till Björkliden eller Narvik imorgon på torsdag
Åkte upp till Riksgränsen för att åka skidor. Men de öppnar ju inte imorgon den 27e utan den 28e öppnar liften. Nej! Så nu sitter jag och sonen i Katterjokk och skulle mycket gärna åka med någon till Björkliden eller kanske Narvik imorgon bitti. Tågen går lite för sent.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp