Någon som ska till Iran i slutet på dec?

Surfban

Ny medlem
Någon som ska till Iran i slutet på dec?
Ska vara i Dizin kring den 19/12, arbetsresa så varför inte klämma in 2 dagars åkning innan planet hem lyfter. Någon som ska vara där som vill ha sällskap utanför backen?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp