Någon som vill sälja sina Burton cargo pants?!

Jonte88

Ny medlem
Tjenis på er alla!

Ja är på jakt efter förra årets cargo pants... gillar inte färgerna på årets modeller så vill ha de gamla. Helst vill ja ha ett par gula men diggar även firecracker red=)
Storlek medium!

Snälla säg att de finns någon som vill sälja sina till mig=)

//jonas

om du går in på köp och sälj så finns det en som säljer ett par gula burton cargo pants!

han har fattat att han ska gå in på köp/sälj nu tror jag ^^
precis som åkesson säger så finns det gula cargo pants där, lucky you!

men om man inte vil ha ett par som är skitiga o trasiga då:P Ursäkta mig alla grinollar men kanske va någon som blev sugen på o sälja om de vet att de är efterfrågan på dom... men men, ska inte besvära er igen mina kära herrar;)

kolla typ intersport.. köpte ett par gula l där för nån månad sen för typ 1000 kr...

de ä ju du som är jonas gruvberger!!!! ja har ett par gula L hemma som jag åtrår djupt!!!! M är för amatörer:P du får köpa dem för dyra pengar!

elina_lilliehook sa:
Jonte88 sa:
men om man inte vil ha ett par som är skitiga o trasiga då:P Ursäkta mig alla grinollar men kanske va någon som blev sugen på o sälja om de vet att de är efterfrågan på dom... men men, ska inte besvära er igen mina kära herrar;)
Vaddå, tror du att det bara säljs nya saker på Köp/Sälj?
Finns ju tillochmed ett par burton i M som heter "Inkörda och coola", typ precis det du letar efter :)

Vill du ha ett par som är skitiga och trasiga skriver du det i din annons!
Han skrev faktist att hab INTE vill ha ett par trasiga elr skitiga.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp