Någon som vill till Tinges?

FiaNea

Ny medlem
Någon som vill till Tinges?
Tjolahopp!
Är lite ensam om att vilja åka å bo i Tinges bland mina kompisar.. Bummade Valdi förra året men vill pröva på "lillbyn" detta år..
Tänkte försöka hitta mig ett litet jobb samtidigt, men boende står först i kön.
Någon som har nån idé eller vill slå följe?
/Fia
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp