Några hopp kvar i stockholm?

Super_G

Medlem
Tänkte bara kolla om någon vet hur det ser ut i väsjöbacken med hopp. Var i hammarbybacken häromdagen (onsdags) och hoppade lite, blev sugen på att hoppa mer men i hammarbybacken är det mesta förutom själva hoppet bortsmält. Man får stanna direkt efter hoppet för sen börjar leran.

Åkte även till flottsbro för att kolla, gott om snö men tyvärr hade någon fått för sig att det färdighoppat för i år, så dom hade rivit alla hopp med pistmaskinen. Varför förstår jag inte riktigt.

Men som sagt hur ser det ut i väsjöbacken? någon som vet?

Jag och ett par till hade tänkt dra till hammarbybacken imorn... men kan man inte ta snö från högen längst ner?

i väsjö så finns det ju snö kvar och hoppet e kvar enda problemet (och det är irriterande stort) är att det framför kicken är barmark flera meter. men om man har mycket ork och ännu mer tid kan man ju alltid lägga dit snö :S :P

Problemet med hammarbybacken och att ta snö från högen är att det är vattenpölar i leran precis nedanför landningsrampen så man skulle behöva hjälp av pistmaskinen för att fixa något som troligen bara håller i några timmar.

Men visst går det att hoppa i hammarbybacken fortfarande, men inte många dagar till gissar jag

Tillbaka
Topp