Namn på trick

Gustaf_L

Ny medlem
Namn på trick
Tja!

Har sett och gjort ett trick som går ut på följande:

Man tar med högra handen bakom ryggen på tailen på
vänster skida. Samtidigt korsar man skidorna genom
att slänga under högra skidan i kors. Vad heter
detta trick?

Namn på trick
det är absolut inte en toxig. det är en japan air fast du tar längst ut på tailen o slänger på ett kors. kan inte vara så snyggt...

Namn på trick
Man vrider sig ju helt CP! alltså Dave Crichton gör det ju med en late 180 i Ready Fire Aim, men han korsar inte skidorna...

Namn på trick
det blir ju skevt! jag har klurat lite och, det finns nog inget "riktigt" namn för det!
Iallafall vet ingen jag frågat det!
det är dock ingen vanlig tail som jag skrev innan!

Namn på trick
Grattis, du har uppfunnit ett nytt trick. Döp det till vad fan du vill och påpeka för alla som gör något liknande att de kanske skulle ta och hitta på sina egna trick i stället för att sno andras.
Gurragrab© eller något skulle det kunna heta.
Om du skyndar dig kanske du kan få någon i Free Radicals© gänget att göra den i filmen och på bonusmaterialet på DVDn kan de på fyllan säga att han Gurra L© är en jävla fin kille som lär ut feta moves.
Sen fixar du en reklam banner här på freeride© där du säljer tshirts med tryck, typ: GurraGrab you can do it to©, G-grab industries© eller Grab a G©...... eller It´s only your mind that set the limmit..... da jee grab© möjligheterna är oändliga... G-Spot Grab©

Then just watch it snowball and kick back in Whistler!

Namn på trick
Cooooool ett nytt trick, fast e det verkligen det, det mådte ju vart nån liten annan snubbe som döpt det till nåt

Namn på trick
Om du lägger korset bakom bindningen så är det en av de tre Philianernas signaturtrick, kommer inte exakt ihåg vem det är men jag tror att det är Belanger. Vad det heter vet jag dock inte, Bellegrab kanske!?

Namn på trick
mmmm.... de e inte toxic på de sättet.....
men folk har väl gjort de tricket förr men utan ngn mer uppmärksamhet..............peace

Namn på trick
korsar du bakom bindningarna så kalla det stalefish, det är nämligen vad pollard kallar det, han har gjort det en del....korsar du framför bindningarna så e du inte bara jävligt vig utan också trickinnovatör. kalla det wrongski tailgrab eller ngt

Namn på trick
Stalefish, intressant, för övrigt mitt favorittrick när man fortfarande var dum ;) och höll på med snöbräda. Gör inte någon av de tre Phlianerna den ganska ofta också Wester, Larose tror jag!?

Namn på trick
Meen om man tar en japan aalltså bakom ryggen och tar bakom hälen. Sen så sparkar man ut ena skidan? haha

Namn på trick
den heter reverse tail tror jag. Jon Olsson gör för övrigt en sån i X-Games 2002 på big air tillsammans med en d-spin 900..

Namn på trick
de e varken en tail, japan, toxic, blunt lr något annat som ni har hittat på i alla fall
ja har då aldrig hört att någon har gjort något liknande trick men det verkar skitsvårt!!!

Namn på trick

så jävla vig behöver man väl inte vara, eftersom man har den högra skidan under den vänstra ? själva graben e ju iaf en japan.

Namn på trick
åh nu har fått in värsta bilen i skallen på hur det ser ut, har sett de förut men kommer inte på vad det heter så du har nog inte kommit på ett nytt trick.

Namn på trick
Lånar tråden lite..
Vad kallas tricket då man åker in i hoppet helt coolt, laddar på och hoppar som en tok, sträcker sig efter en grab med vänster handen framför höger bindning men precis när man får tag i skidan så skiter man i graben och istället så sträcker man på sig och sprattlar lite panikslaget med alla kroppsdelar man har. Landar sen coolt och åker vidare..

Peace

Namn på trick
zajmon det finns inget trick som är så.
och om man gör det så ser det nog ut som om man ska göra en mutegrab och tappar balansen och håller på att ramla.
du kan döpa det till faild mute to fladderar t. ex.

Namn på trick
Haha nu kan ni sluta undra va de heter, de e blunt som tricket heter, är helt säker på att det är de du menar, hyfsat snyggt med en fett 360... ni som inte tror att det är blunt kan ju ta å tanka hem spelet jibberish å testa. Men jag är helt säker att det är BLUNT han menar

Namn på trick
aka_audi: Det är inte en blunt(true tail) för då tar man ju med vänster hand på vänster skida eller tvärtom

det låter som en japan med kors

Namn på trick
Det är då ingen blunt iaf för då ska han ju ta med vänster han på vänster skida eller tvärtom,Här så säger han ju att han tar höger hand på vänster skida så det kan ju inte vara en tailgrab.Mera japan liknande!

Namn på trick
Det är INTE varken toxic, tail eller blunt och inte heller någon blandning som en del påstår eftersom att på alla dom grabarna ska man graba på samma sida som den hand man grabar med (höger hand på höger skida eller vänster på vänster)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp