Nån som har platser i lägenhet i Whistler i vinter

  • Trådstartare Trådstartare Mag
  • Start datum Start datum

Mag

Ny medlem
Nån som har platser i lägenhet i Whistler i vinter
tjena! jag och en tejkompis ska åka till Whistler i slutet av Januari. Tänkte kolla om det är några som skulle tänka sig att bo med oss eller har platser kvar i nån lägenhet?

tack på förhand Mange
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp