närmar sig vintern?

närmar sig vintern?
klart den närmar sig, annars skulle tiden gå bakåt juuuuh...(:
vintersigns:
-mössa behövs (jävligt soft)!!!
-inte en tanke på bad o sånt skit....mums
-sånna här trådar
-alla klagar på att dom fryser, njuter typ själv

kiipitriil

närmar sig vintern?
Jag har tagit vinterjacka flera gånger när jag cyklar till skolan..men sen på dagen har jag sprungit runt i shorts..så jag har inte tillfört denna tråd ett enda dugg

närmar sig vintern?
Det är ganska så kallt på monarna och frost i gbg så det är ett gött tecken =D 4,2 grader när jag stack 08.00 på morgonen

Senast ändrad:
närmar sig vintern?
Stor och lill Skarven i funäsdalen är nu på mogonen alldeles vita. Så i dag blir de långbyxor på cykelturen. Gott :)

närmar sig vintern?
helt sjuk nyhet nU!!!!!!!! jag sitter i bibblan och lokkar freeride som vanligt men alldeles nyss så hörde jag nån lärare som sa att henens son hade ringt till henne och sagt ATT DE VA SNÖ PÅ DERAS GÅRD och ja.. hon hade åkt typ hem på lunschen å de va lite kvar men sen sa hon: den e nog borta nU!!

om ni fattar va ja skriver.??!! haha

närmar sig vintern?
haha här i örebro är det ganska kallt på morgonen men långt ifrån frost... men de blis skidåkning i helgen med eller utan snö;)

närmar sig vintern?
jag har nyss vart ute och kört lite på mina boxar, fast typ all snö hära har smält bort nu ..

såhära såg det ut vid 8.30 imorse:

6ew8h2u.jpg

6h573ud.jpg

Senast ändrad:
närmar sig vintern?
JockeKiviniemi det såg skönt ut! men här i mora snacka mamma om när hon gick upp tidigt här om dan va det minus grader det känns skönt men när jag kom upp va det 5+! det känns bra:P å ja jeppe det är nog f*n höst nu!!

närmar sig vintern?
de är svinkallt på mornar/kvällar... har börjat ta på mig jacka på väg till/från skolan och allmänt när jag är ute.. Jeppe börjar skriva såna här trådar, frost som fan under natten... de är soligt ute men blåser iskalla vindar...

kan tillägga attjag bor i boden ca 3.4 mil från luleå =)=)

närmar sig vintern?
redrum sa:
SverigeTomten sa:
4 - "el ninjo" (världsomfattande naturfenomen) flyttar på sig.
vad har el nino med snö att göra? som jag fattade det som så blir det bara uttorkade marker och översvämningar vid sydamerika...
Mycket. El ninjo flyttar på sig och efter efereffekterna av det blir kraftigare snöfall och kallare väder. Efter ett tag blir "el niño" till la "niña" (motsatsen)

När det är "el niño" år. tex säsong 06/07 så blir det varmare och fuktigare i en del av planeten (kom ihåg den förra snöfatattiga säsongen) och i en annan del är det snustorrt.

och sen när det är "la niña" så händer det motsatta.

Nu flyttar el niño på sig så att det bildas en "la niña" och det betyder kallare väder i Europa.

Kallare väder och mera snö. Och enligt mig så tycker jag att effekterna av la niña börjar märkas en aning. (12 grader i sthlm just nu, slutet av Augusti, INTE NORMALT)

närmar sig vintern?
ni där uppe borde ju intelängta så mkt, ni kan fördrivatiden på era vattenhopp,trampoliner m,m är i söder är längtan somvärst

Tillbaka
Topp