Kristoffersson1
Ny medlem
Nästan kändis?
curling spelaren peja lindholms fru är min lärare!
Beat that!!
Beat that!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
din kusins syrra måste ju var din kusin lr?nilsson_man sa:*min kusins syrra har varit ihop med Jon Olsson
de ni
Haha jo de stämmer juh ..tabbe av: nilsson_manRamis-Jibber sa:din kusins syrra måste ju var din kusin lr?nilsson_man sa:*min kusins syrra har varit ihop med Jon Olsson
de ni
Det var bra du... men jag nämnde inte att jag bott granne med Peter Borossi från lugna favoriter 104,7. Holla back young'n...Bedlam sa:tror jag slog dig där ebbe!?!
´Hannes_nr1 sa:Jaja, här kmmer mitt bidrag..
1 Gått in i Peter Forsberg och vält hans paraply när han väntade på taxi i Stockholm
2 Min morfar gick på samma internat som mankell(?) när han gick där, skolan i ondskan
3 VIP gäst på Di Leva konsert på Åland och sett när han slängde en frukt på en kille i rullstol.(som senare fick en apelsin som tröst)
4 Fått Våfflor med frädda av Di levas föräldrar på Cypern
5 Trängt mig före TV4 gänget i en matkö i Vemdalen
6 GammelFarmor eller nått, so har vatt me i Hylands Hörna
7 Fått (gratis) en hel låda Cornetto Love Posion av glassbilen
8 Serverat killen (hannes) i "hon o hannes" mat, och även lagat den
9 en kompis mormor typ känner FN killen (mörk snubbe, kommer ej ihåg namnet)
10 Ätit på McDonalds vid Schumacher museet i tyskland samtidigt som en busslast italienare
11 Har Zlatans Autograf
12 Varit hemma hos en Tumba
13 Käkat på McDonalds med samma Tumba
14 Varit i Spanien med Helbensgips mitt på sommaren och hoppat upp till toppen på Långe Jan med gips, mitt på sommaren under "högsessongen"(ruskigt mkt folk)
15 typ en massa saker som ja inte kommer på nu...
Detta borde göra mig typ nästan halvkänd...
//Hannes
Så du menar att kusins syrra inte e din kusin..... :Snilsson_man sa:*min kusins syrra har varit ihop med Jon Olsson
de ni
hahahahRamis-Jibber sa:din kusins syrra måste ju var din kusin lr?nilsson_man sa:*min kusins syrra har varit ihop med Jon Olsson
de ni
om man gör en sån tabbe måste man ljuga, fast kanske inteKaILe sa:hahahahRamis-Jibber sa:din kusins syrra måste ju var din kusin lr?nilsson_man sa:*min kusins syrra har varit ihop med Jon Olsson
de ni
han juger inte..! det är samma kusin som jag skrev va min granne!AntonJansson sa:om man gör en sån tabbe måste man ljuga, fast kanske inteKaILe sa:hahahahRamis-Jibber sa:din kusins syrra måste ju var din kusin lr?