CGBHamilton
Medlem
Ni som lämnar Whistler!
Goddag,
Vi är fyra moppepojkar som just nu är i Fernie och svänger lite. då säsongnen här slutar så tidigt som 6(!!) april är vi sugna på lite whistler snö. Några människor som vet med sig att de lämnar byn någon gång runt april nummer 6 får gärna höra av sig ang, lägenhet, säsongskort etc. Vi är sjukt duktiga på att städa, laga mat och diska!!!
Hör av er här på freeride eller till mejl fredrik_olausson@hotmail.com
Adjö,
Vi är fyra moppepojkar som just nu är i Fernie och svänger lite. då säsongnen här slutar så tidigt som 6(!!) april är vi sugna på lite whistler snö. Några människor som vet med sig att de lämnar byn någon gång runt april nummer 6 får gärna höra av sig ang, lägenhet, säsongskort etc. Vi är sjukt duktiga på att städa, laga mat och diska!!!
Hör av er här på freeride eller till mejl fredrik_olausson@hotmail.com
Adjö,