Ni som lämnar Whistler!

CGBHamilton

Medlem
Ni som lämnar Whistler!
Goddag,
Vi är fyra moppepojkar som just nu är i Fernie och svänger lite. då säsongnen här slutar så tidigt som 6(!!) april är vi sugna på lite whistler snö. Några människor som vet med sig att de lämnar byn någon gång runt april nummer 6 får gärna höra av sig ang, lägenhet, säsongskort etc. Vi är sjukt duktiga på att städa, laga mat och diska!!!

Hör av er här på freeride eller till mejl fredrik_olausson@hotmail.com

Adjö,
 
Ni som lämnar Whistler!
Tror inte att det är ngn som vill lämna bort sitt liftkort då man som innehavare får 500 CAD i böter om någon annan åker fast med det. Dom som scannar kortet får 75 CAD i bonus om dom tar ngn så dom håller ögonen öppna...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp